Leo Burnett Group lanseaza prima companie specializata in masurarea audientei in-store si indoor din Romania: TruMedia Research

TruMedia Research este prima companie specializata in masurarea audientei (inclusiv gradul de implicare al acesteia) si consultanta In-Store din Romania. Totodata, compania va fi primul jucator in masurarea audientei in mediul indoor.

Lansarea acestei companii vine intr-un moment in care presiunea pe convertirea eforturilor de marketing in rezultate sigure si actuale de vanzari este tot mai mare.
"Problemele clientilor nostri isi gasesc raspunsul si prin acest nou pas al nostru. De la Strategie si Creatie la Communication Planning, Interactive sau PR, ajungem la Research, Masurarea Audientei si a nivelului ei de implicare; Leo Burnett Group isi intregeste aria de expertiza, acum si in retail si mediul indoor. Acest nou instrument de masurare folosit cu succes in SUA, Israel, Spania sau Olanda este un plus de valoare pentru business-ul oricarui client. In timp real, sistemul de masurare a audientei adus in premiera in Romania poate genera rapoarte de audienta astfel incat companiile vor putea lua cele mai bune decizii de business in cunostinta de cauza", explica Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related