DBV Media House administreaza spatiul publicitar al grupului Realitatea-Catavencu

Incepand cu 1 ianuarie 2009, spatiul de publicitate al tuturor produselor grupului Realitatea-Catavencu (TV, print, radio si indoor) va fi administrat in exclusivitate de regia DBV Media House.

Produsele care vor fi administrate de DBV Media House sunt: TV (Realitatea TV, The Money Channel, Romantica, Telesport), print (Academia Catavencu, Cotidianul, Idei in Dialog, Business Standard, Money Express, Tabu, B24 FUN, Bucataria pentru toti, Aventuri la pescuit), radio (Guerrilla, Realitatea FM, Gold FM) si indoor media (Monopoly).

Pe langa acestea, regia mai reprezinta pentru vanzarea spatiului de publicitate canalele de televiziune OTV si 1Music Channel, cat si revistele Tango, MyBand, La Cucina, Q Magazine si reteaua Info Sanatate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related