BrandTailors a creat brand-ul de retail Cher Patissier

BrandTailors a creat pentru Gemisa Investments, un fond de investitii cu capital de risc si cu un portofoliu de zece companii, primul brand de retail de patiserie, Cher Patissier, care urmeaza a fi dezvoltat in sistem de franciza. Pentru compania BrandTailors este o premiera fiind primul proces de branding realizat de echipa de consultanti pentru un brand de retail. Intregul proces de branding a cuprins: studiu de piata, strategie de brand, dezvoltarea identitatii vizuale si verbale si conceperea tuturor elementelor specifice unui brand de retail.

In urma unei cercetari de piata conduse de consultantii de la BrandTailors impreuna cu partenerii de la Unlock Market Research, s-au evidentiat mai multe oportunitati pentru crearea acestui brand de retail de patiserie. Astfel, romanii au un mod special de a se raporta la produsele de patiserie, acestea amintindu-le de bunatatile facute in casa de mama sau de catre bunica. De asemenea, stilul de viata agitat al romanilor nu le permite o masa calda savurata in tihna si de multe ori sunt nevoiti sa consume ceva la pachet. Insa, chiar si aceasta masa la pachet, trebuie sa fie gustoasa si nutritiva.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related