White Image integreaza campaniile de email marketing cu Google Analytics si alte sisteme de monitorizare a traficului web

White Image Loyalty Solutions se aliniaza standardelor definite in domeniu, introducand, pe platforma sa de email marketing, un nou instrument de masurare a performantei. Acesta permite integrarea cu usurinta a rapoartelor de analiza a eficientei actiunilor de comunicare prin email cu alte modalitati de monitorizare a traficului web, cum ar fi sistemul Google Analytics.

Prin introducerea acestei facilitati, companiile au posibilitatea de a obtine informatii utile, detaliate si pertinente despre impactul campaniilor de email marketing asupra traficului web. In plus, cu ajutorul acestui instrument, marketerii pot extrage cu usurinta date privind comportamentul si interesele persoanelor care viziteaza site-ul ca urmare a unei campanii de email marketing, iar in ceea ce priveste site-urile de e-commerce, prin aceasta functie se pot masura optim ratele de conversie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related