Argus si Brandstalk transforma iarna romaneasca in vara egipteana

Brandstalk, agentia de creatie a holdingului The Group, a lansat o noua promotie Argus, invitand consumatorii sa isi faca bagajele pentru Egipt.

Nebanuite sunt efectele gatitului cu pofta si pasiune… Te poti trezi in plin sezon alb ca vezi in tigaia fierbinte peisaje cu palmieri, nisip si o mare… Rosie. Plecand de la aceasta premisa, echipa Brandstalk a luat cateva picaturi de ulei Argus, o tigaie cu legume, 2 etichete si o destinatie de vacanta, le-a "rumenit" bine si a lansat promotia de sarbatori "Ce e din soare, te trimite la soare."

"Ne-am propus o campanie care sa impulsioneze vanzarile produsului nostru premium si care sa comunice consumatoarelor ca in aceasta iarna pot schimba zapada cu soarele Egiptului", a declarat Magda Lefter, Director vanzari & marketing Argus. "Echipa Brandstalk a venit cu o propunere simpla si inovativa, transformand, cu ajutorul celor de la Reload, peisajul de iarna intr-unul insorit, atat de potrivit cu esenta uleiului Argus."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related