“MISTERELE JAMESON”

‘Spune-mi ce whiskey bei ca sa-ti spun cine esti’ este noua provocare pe care Jameson impreuna cu agentia 141 Romania o propune tuturor celor care apreciaza o bautura fina, recunoscuta la nivel global pentru rafinamentul sau, datorat retetei traditionale irlandeze si metodei speciale de distilare.
Piesa de rezistenta in portofoliul Pernod Ricard, Jameson detine peste 80% din vanzarile mondiale de Irish whiskey fiind in acelasi timp whiskey-ul cu cel mai rapid ritm de crestere din lume. Datorandu-si gustul specific metodei speciale de tripla distilare, Jameson se obtine din combinatia celor mai fine malturi de orz, ceea ce-i adauga nota delicata pentru care este cautat de cunoscatorii din intreaga lume. “Jameson imbina subtilitatea si aerul enigmatic al Irlandei cu jocul incitant al seductiei, garantand o experienta memorabila pentru fiecare dintre noi. Este de ajuns sa-l gusti o data si te-ai si indragostit de el. Este ceva in legatura cu Jameson, iar abordarea promotiei pune accentul intocmai pe aceasta perspectiva.”, declara Florin Maxim , Brand Manager Jameson.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related