CONTEXT:
Campania „Zborurile tale merită standarde mai înalte" marchează noua direcție de comunicare Vola, pornind de la un adevăr simplu: zborurile de azi au standarde tot mai joase. Și clienții au ajuns să le accepte.
De ce plătim pentru check-in? De ce familiile sunt separate în avion, dacă nu plătesc extra?
Păi… Am dramatizat aceste absurdități plasându-le în contexte de zi cu zi, la spital sau la restaurant. Dacă pare inacceptabil în viața reală, de ce e considerat „normal” când zbori?
În luna august, Vola lansează inițiativa „Locuri gratuite pentru familii”, o promoție exclusivă în aplicația GoVola (România și Bulgaria) și FRU (Polonia), care le permite părinților să stea gratuit alături de copii în avion, fără costuri suplimentare.
Pentru amplificare, campania a fost dusă mai departe de peste 12 influenceri, care au recreat absurdul din zbor în situații din viața reală, de la cinema și concerte la nunți și plimbări în parc.
Este primul pas dintr-o platformă de brand regională lansată în România, Bulgaria și Polonia, sub noul slogan: „Mergem departe pentru tine.”
























