Dacia Logan - Urmarirea

Agentie:

Creative director: Ema Prisca

Copywriter: Adina Basag

Art Directors: Diana Cristea, Cristina Panaitesc

Account planner: Dan Sendroiu

Account director: Simona Costea

Account manager: Daniela Ioan

Media planner: Elena Munteanu (Media Direction)

Producator AV: Liviu Isop

Casa de productie: MME

Regizor: Olivier Venturini

Producator: Valentin Antofi



Agentie

Brand

An

2008

Tara


Branduri


Comentarii

Eduard Gherasim
acum 15 ani
Deci am tot respectul pentru voi, cei de la Graffiti BBDO... aveti multe reclame geniale... dar asta e VARZA RAU

Dacia Logan... acum cu efect James Bond... Suspans, actiune, gagici bune si masini IEFTINE...

Sunt sigur ca orice roman stie ca Logan nu e masina lui James Bond, ca fetele nu intorc priviri dupa "bogatanul" din Logan... Dacia inseamna pentru noi masina de familie la pretul potrivit... nu e cea mai sportiva, economica, luxoasa, fitzoasa masina, dar e spatioasa, face treaba la un pret fara concurenta si e a nostra, a romanilor.

Sincer nu stiu ce barbat o sa se scoale din fotoliu dupa ce vede reclama si o sa isi zica "frate trebuie sa imi iau un Logan urgent, ca poate mai agat si eu ceva"... NU... cel mai probabil o sa ia la misto reclama.

Se dilueaza brandul daca va indepartati de la imaginea actuala a Loganului, imagine destul de buna si bine pozitionata pe piata tintaÂ… pacatÂ… nu ca dau sfaturiÂ… dar oricine stie ca nu poti sa schimbi imaginea unui produs peste noapte, in special atunci cand nu se potriveste cu ceea ce e in realitate.

Eduard Gherasim
acum 15 ani
Barbatul ravnit de toate... portretul robot.. LOGAN:))



Branded


Related ads