Stadiu in loialitatea fata de marca in care cumparatorul va alege un anumit brand, dar va cumpara brandul concurentei, daca cel pe care il doreste nu este disponibil. Vezi Brand Insistence; Brand Recognition.
The stage of brand loyalty at which a buyer will select a particular brand but will choose a competitor's brand if the preferred brand is unavailable. See Brand Insistence; Brand Recognition.


![[Marketing 2023] Raluca Dumitra: AI de acum ar putea cuceri un recruiter și ar livra bine pe unele task-uri de juniori. Însă frații lui nenăscuți au șanse mari să ne uimească și pe roluri cu senioritate mai mare](https://media.iqads.ro/2023/01/ejobs-20220414-3140-cover-410.jpg)


![[SoMe 2019] Andreea Bozoi (Danone Romania): Stim ca atentia userilor in social media este de sub 2 secunde. Daca vreti, unul dintre obiectivele noastre a fost Thumb Stop-ul](https://media.iqads.ro/2019/02/andreeabozoi-danonedigitalcoordinator-cover-410.jpg)
![[Media in 2018] Cosmin Cojocaru (Carat Romania): "Nu cred ca digitalul va ucide vreodata TV-ul si inca ascultam mai mult radio decat stam pe Facebook"](https://media.iqads.ro/2018/02/cosmin-cojocaru-cover-410.jpg)

![[Premiile FIBRA #1] Shortlist FIBRA - Ogilvy Romania - Where's Mr. Applehead? / Strongbow / Heineken](https://media.iqads.ro/2016/05/cap-de-mar-cover-410.jpg)
![[Premiile FIBRA #1] Shortlist FIBRA - Digital Star - Of Corso Summer Hit / Corso / Macromex](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-88-cover-410.jpg)
![[CSR in Romania] Roxana Firoiu (DBO): Racordarea la trendurile economiei post-capitaliste e vitala pentru industria noastra, iar acest nou fir rosu s-a putut urmari si anul acesta la Cannes Lions](https://media.iqads.ro/2015/07/roxana-firoiu-cover-410.jpg)










