[CSR in Romania] Roxana Firoiu (DBO): Racordarea la trendurile economiei post-capitaliste e vitala pentru industria noastra, iar acest nou fir rosu s-a putut urmari si anul acesta la Cannes Lions

[CSR in Romania] Roxana Firoiu (DBO): Racordarea la trendurile economiei post-capitaliste e vitala pentru industria noastra, iar acest nou fir rosu s-a putut urmari si anul acesta la Cannes Lions

In timp ce sondam perspectivele clientilor asupra proiectelor de CSR si comunicarea acestora, am vrut sa ne indreptam microfoanele virtuale spre oamenii din agentii care lucreaza pe astfel de campanii.

Roxana Firoiu (‎PR Manager, Daescu Bortun Olteanu) ne vorbeste despre imaginea de ansamblu in care trebuie privite actiunile de CSR. Emergenta unui nou model economic, post-capitalismul - considerat de unii drept "hipsteresc", cum adauga si Roxana - isi face tot mai simtita influenta asupra modului in care companiile ar trebui sa-si abordeze consumatorii.

Brand purpose-ul devine asa-numita "vedeta" la acest moment, companiile mari fiind tot mai defavorizate de business-urile formate pe sisteme de sharing economy, ce inglobeaza valori precum sustenabilitatea, conservarea resurselor sau anti-consumerismul. Iar rolul agentiilor este de a aduce brandurile pe aceeasi lungime de unda cu consumatorul post-capitalist.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Festivaluri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related