Proportia efectului mesajului publicitar care nu se continua din perioada in care mesajul ruleaza pana in perioadele ulterioare. In schimb, proportia in care un mesaj publicitar produce efecte si in perioadele urmatoare se numeste carry-over(vezi: Adstock, Carry-Over).
The proportion of the advertising effect that is not carried over from the period when the advertising runs into subsequent periods. Conversely, the proportion of the effect that is carried over is called carry-over (see Adstock, Carry-Over).


![[Povești de fotografi] Andrei Furnea: Strada mă atrage în mod deosebit, natural. Sunt un mare fan al oamenilor, al interacțiunilor dintre ei](https://media.iqads.ro/2022/02/241999818-10224281025687581-2831266883557206349-n-cover-410.jpg)
![[Povesti de fotografi] Cosmin Gârleșteanu: Ce scenă mai potrivită decât strada poate surprinde viața așa cum e? Cred că niciuna](https://media.iqads.ro/2022/02/cover4-cover-410.jpg)

![[Povesti de fotografi] Andrei Bîrsan și ”instagram”-ul anilor ’80](https://media.iqads.ro/2021/05/pjimage13-cover-410.jpg)

![[Weekend Watch List] Țara perfectă este a nimănui](https://media.iqads.ro/2019/05/collage49-cover-410.jpg)
![[Weekend Watch List] Departe de casă, aproape de stele](https://media.iqads.ro/2018/10/collage24-cover-410.jpg)


![[#Instagrammer #nofilter] Micile povesti ale Sandrei pe Instagram: "Umblu in permanenta cu aparatul de fotografiat la mine"](https://media.iqads.ro/2017/10/collage15-cover-410.jpg)









