Un artist roman se joaca cu mortalitatea logo-urilor din Silicon Valley

Un artist roman se joaca cu mortalitatea logo-urilor din Silicon Valley

Pana si Zeii Noi sunt muritori, spune, parca, seria Social Decay, realizata de designerul Andrei Lacatusu. Zeii Noi, adica cei care ne conduc viata si o urmaresc in fiecare secunda: Facebook, Google, Twitter, Pinterest, Instagram. Andrei s-a jucat cu logo-urile mai-marilor din Silicon Valley si le-a dus intr-un peisaj postapocaliptic, in care firmele lor, in vizualuri 3D, nu scapa eroziunii timpului. Pe de o parte, e o concluzie fireasca si ne aminteste de firmele ceasornicarilor sau ale altor magazine din care nu au ramas decat nostalgii. Pe de alta parte, e ciudat sa vezi numele acestor companii, care lucreaza abstract, cu timpul si viata oamenilor, in realitate, ca si cum ar avea o intrupare concreta si ea ar putea sa se deterioreze ca toate celelalte. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related