[SoMe Update] Arina Lazăr: Există un sentiment de urgență în a posta în realtime activitățile noastre, de a fi live, de a răspunde rapid mesajelor și a folosi prescurtări pentru a livra cât mai rapid informația

[SoMe Update] Arina Lazăr: Există un sentiment de urgență în a posta în realtime activitățile noastre, de a fi live, de a răspunde rapid mesajelor și a folosi prescurtări pentru a livra cât mai rapid informația

Să fii la curent cu toate trendurile și platformele este o tentație dar și o provocare, spune Arina Lazăr, Social Media Marketer. Deși e important pentru oamenii de social media să țină pasul cu trendurile, trebuie să înțeleagă în același timp că nu orice merge pentru toate brandurile și că e bună și o pauză din când în când.

Pasionată de mică de zona creativă, Arina a studiat Comunicare & PR, a virat treptat spre social media și a lucrat pentru companii din domenii diverse. Deși pare o specializare, de fapt, să fii un om de social media bun implică să știi câte puțin din mai mule roluri și să ai o gândire strategică, povestește ea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related