Un jurnal pastrat de membrii unui consumer panel pentru a inregistra vizionarile, auditiile sau ce anume este masurat. Pentru masurarea audientei TV, cercetarea bazata pe diary a fost predecesoarea peoplemeteres, care sunt utilizate acum( vezi: Peoplemeters).
A log kept by members of a consumer panel to record their viewing, listening, purchase, consumption, or whatever is being measured. For TV audience measurement, diary-based research was the forerunner to peoplemeters, which are now in use in all developed markets and, increasingly, developing markets (see Peoplemeters).









![[REC și la podcast] Adriana Trocea: Educația media e materia de care nu știi că ai nevoie, dar pe care o să o folosești toată viața](https://media.iqads.ro/2024/05/centrulptjurnalismindependent-cji-20221216-3658-1-cover-410.jpg)
![[Marcom 2024] Ruxandra Micșunescu: Ne putem astepta ca muzica sa devina o parte si mai importanta din mixul de marketing in 2024](https://media.iqads.ro/2024/02/ruxandramicsunescu-cover-410.jpg)










![[REC și la podcast] Daniel Tănase: Podcastul meu este un mix între finanțe personale, finanțe pentru afaceri, antreprenoriat și social media](https://media.iqads.ro/2020/02/daniel-tanase-cover-410.jpg)



![[Weekend Watch List] Infidelitate, bere, agenți CIA și pâine cu lavă](https://media.iqads.ro/2023/03/infidel-cover-410.jpg)
![[Noii publicitari] Oana Bănică (Next Advertising): Publicitatea e eroul, iar tehnologia e sidekick-ul fără care, de multe ori, eroul ar fi în impas](https://media.iqads.ro/2018/07/oana-banica-cover-410.jpg)













