Achim Rietze (Google ZOO EMEA): Dezvoltarea Machine Learning-ului ne va conduce spre o versiune hiper-personalizata a marketingului

Achim Rietze (Google ZOO EMEA): Dezvoltarea Machine Learning-ului ne va conduce spre o versiune hiper-personalizata a marketingului

Achim Rietze (Strategy Lead, Google ZOO EMEA) si-a inceput traseul in publicitate in Germania anului 2001 si a trecut de la Y&R la Jung von Matt, construind o divizie de strategie in cadrul Lukas Lindemann Rosinski (agentie integrata derivata din Jung von Matt), inainte sa ajunga la Google, in 2015.

Dupa experienta ca Presedinte al juriului la aceasta editie a Premiilor Effie, Achim ne-a spus urmatoarele despre peisajul local al comunicarii: romanii ar trebui cu siguranta sa-si imparta expertiza cu intreg restul lumii, in vreme ce ar trebuie sa exploreze oportunitatile mari de crestere care inca exista in zona Data-driven/Programmatic. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Related