Specialiștii în marketing din România au acum acces la primul produs de măsurare a atenției de la IAS, care combină calitatea media cu tehnologia avansată de eye-tracking și machine learning pentru a îmbunătăți rezultatele media.
Tailwind EMEA, lider în consultanță și soluții de tehnologie în marketing, anunță disponibilitatea completă a produsului de măsurare IAS Quality Attention™ în România, prin parteneriatul său exclusiv cu Integral Ad Science (IAS), lider global în măsurarea și optimizarea calității media. Această lansare reprezintă un pas important pentru specialiștii în marketing din regiune, oferindu-le un set de instrumente sofisticate, concentrat pe unul dintre cele mai critice aspecte ale eficienței publicității digitale: atenția.
Quality Attention™ de la IAS utilizează tehnologie avansată de învățare automată, date esențiale din tehnologia de urmărire a ochilor, dezvoltată de Lumen Research, și o serie de semnale integrate în tehnologia de bază a IAS, inclusiv vizibilitatea, contextul anunțului și interacțiunea utilizatorului. Toate aceste date sunt combinate într-un singur scor de atenție. Modelul de atenție al IAS este conceput pentru a prezice probabilitatea ca o impresie să ducă la rezultate concrete, cum ar fi creșterea vizibilității sau a conversiei.
Cercetările recente efectuate de IAS arată că produsul Quality Attention™ poate oferi agenților de publicitate o creștere de până la 130% a ratei de conversie atunci când sunt comparate impresiile cu atenție ridicată cu cele cu atenție scăzută. Impresiile cu scoruri mai mari de atenție generează o atenție față de brand cu 91% mai mare și o intenție de cumpărare cu 166% mai ridicată.
Elena Bouka, Senior Sales Manager la Tailwind, a declarat: „Tailwind își consolidează parteneriatul regional cu Integral Ad Science pentru a oferi specialiștilor în marketing din România infrastructura tehnologică și suportul de care au nevoie pentru a reduce risipa media pe toate platformele digitale majore. Cu noul produs - Quality Attention™, aceștia obțin o viziune unitară asupra performanței campaniei în termeni de atenție, ceea ce ajută la reducerea risipei media, creșterea notorietății și a conștientizării, dar și impulsionarea vânzărilor.”
„Oferta noastră pentru Quality Attention este creată special pentru a ajuta brandurile și agențiile să navigheze eficient în peisajul media și să înțeleagă cum vizibilitatea, contextul și interacțiunea unei impresii publicitare influențează performanța campaniei”, spune Csaba Szabo, Director General EMEA la IAS. „Prin parteneriatul nostru cu Tailwind, le putem oferi advertiserilor din regiune metrici transparente care îi ajută să crească rentabilitatea investițiilor, să îmbunătățească relația brandului cu consumatorii și să stimuleze conversiile.”
Tailwind, o companie TDG, este un consultant, integrator și partener pentru operațiuni externalizate în domeniul tehnologiei de marketing dedicat brandurilor, retailerilor și agențiilor. Acesta permite organizațiilor să își dezvolte rapid afacerile prin furnizarea de tehnologie de ultimă oră, consultanță strategică și servicii profesionale care accelerează inovația, execuția și scalabilitatea în marketing. Tailwind acționează ca partener regional preferat pentru companiile majore de tehnologie de marketing, cum ar fi Integral Ad Science, Flashtalking by Mediaocean, Unlimitail/CitrusAd, GWI și Microsoft Advertising (Xandr). Are operațiuni în Europa și MEA.
Integral Ad Science (IAS) este o platformă globală de măsurare și optimizare media, lider în domeniu, care oferă cele mai utile date din industrie pentru a genera rezultate superioare pentru cei mai mari advertiseri, editori și platforme media din lume. Software-ul IAS furnizează date cuprinzătoare și îmbogățite, asigurând că anunțurile sunt vizualizate de oameni reali în medii sigure și adecvate, îmbunătățind totodată rentabilitatea cheltuielilor publicitare pentru advertiseri și profitabilitatea pentru editori. Misiunea noastră este să devenim standardul global pentru încredere și transparență în calitatea media digitală.