Forma de publicitate folosita intens in perioada de lansare pe piata a unui produs (canalul de difuzare preferential fiind, indeosebi, presa specializata); principiul sau consta in furnizarea de informatii relevante privind existenta si caracteristicile noului produs. Publicitatea informativa are ca scop: - sa informeze clientela in legatura cu aparitia noului produs (sa suscite cererea initiala); - sa faca cunoscute pietei posibilitatile noi de utilizare, calitatile, pretul (promotional) al produsului; - sa corecteze impresiile false si sa reduca temerile cumparatorilor; - sa imbunatateasca imaginea institutionala etc.




![[Start in creatie] Benedetta Ioance: Cred foarte mult în research și multe dintre ideile pe care le am vin datorită acestui proces](https://media.iqads.ro/2021/01/interviu-iqads-cover-410.jpg)
![[Producția Moldovei] Eugen Damaschin, Milk Films: De când mă țin minte, mereu inventam ceva. Istorii, lumi paralele, imagini](https://media.iqads.ro/2020/01/42421704-1868788986509741-7583833920181895168-n-cover-410.jpg)
![[HOW TO] "Dă-mi banii tăi. Metodă de copywriting". Persuasiune în masă, dar unul câte unul](https://media.iqads.ro/2017/07/cover21-cover-410.jpg)
![[Pauza de poezie] Olga Ștefan: Suntem degeabgiii de serviciu. Poezia e un hobby pe care în unele medii e recomandabil să îl și ascunzi. Poezia e fetiș](https://media.iqads.ro/2017/06/14444811-10210080641311140-2137932574761067264-o-cover-410.jpg)
![[Viata de expat] Daniela Nedelschi: In Elvetia franceza, publicitatea de baza este informativa, nu neaparat si creativa](https://media.iqads.ro/2016/08/13549172-10153586758157611-819950770-o-cover-410.jpg)












