[Start in creatie] Benedetta Ioance: Cred foarte mult în research și multe dintre ideile pe care le am vin datorită acestui proces

[Start in creatie] Benedetta Ioance: Cred foarte mult în research și multe dintre ideile pe care le am vin datorită acestui proces

Cei mai multi am incheiat anul trecut cu un wishlist si l-am inceput pe cel nou cu un to-do-list. Cel mai fericit scenariu este cand cele doua liste coincid, cand suntem liberi sa ne focusam pe ceea ce ne dorim cu adevarat. Desigur, fiecare zi isi are to-do-list-ul ei prozaic si volatil, dar din cand in cand, printre task-urile cotidiene strecuram si un obiectiv mai important. Il scriem bold, cu rosu, ca sa nu il uitam. Si il uitam. Pentru ca ne lasam timp sa creem scenarii favorabile, sa gasim cel mai bun unghi de abordare. De fapt, ne cautam curajul, iar daca sticla de lapte de pe lista de cumparaturi ni se pare mai importanta, inseamna ca inca nu l-am gasit. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Line Agency

Creativity and novelty drive us. ​Impactful results is what we always achieve. ​Outside the box thinking and intensive research are our tools for delivering meaningful strategies. ​Determination and enthusiasm stand... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related