Advertising care are ca tinta reamintirea unei piete tinta ca un produs este disponibil, in loc sa iformeze si sa convinga, in mod obisnuit asociat (advertisingul) cu produse aflate la un stagiu matur de viata. Numit si Retentive Advertising. Vezi Advertising Objectives.
advertising aimed at reminding a target market that a product is available as opposed to informing or persuading it; typically associated with products in the mature stage of their life cycle. Also referred to as Retentive Advertising. See Advertising Objectives.






![[Veterani in publicitate] Adrian Preda: BOOMER ALERT!!! Textul următor conține evenimente care s-au întâmplat înainte ca unii dintre colegii mei mai tineri să se fi născut](https://media.iqads.ro/2021/06/image1-cover-410.jpg)






![[Grand Spoof by Ardealul] Matei Psatta, despre umorul din reclame: Simt ca sunt la un show de stand-up la un azil de batrani](https://media.iqads.ro/2015/08/matei-psatta-zf-cover-800-cover-400-cover-410.jpg)
![[Din presa in PR] Romanita Oprea: Este nevoie de o perioada de acomodare pana ajungi sa scrii un comunicat de presa "PR"- istic](https://media.iqads.ro/2015/01/27739-426434147052-4213748-n-cover-410.jpg)












