[Veterani in publicitate] Adrian Preda: BOOMER ALERT!!! Textul următor conține evenimente care s-au întâmplat înainte ca unii dintre colegii mei mai tineri să se fi născut

[Veterani in publicitate] Adrian Preda: BOOMER ALERT!!! Textul următor conține evenimente care s-au întâmplat înainte ca unii dintre colegii mei mai tineri să se fi născut

Ohohoho, de fiecare dată e o bucurie când se lasă Predu invitat la povești. Prima dată ne-am întâlnit în 2004. A fost un interviu din acela clasic, în carne și oase, cum se făcea pe vremuri. Eram la Cotidianul și publicam articole pe hârtie, aveam reportofon, emoții și multe întrebări. El era director de creație la Grafitti/ BBDO, iar publicitatea se afla în era ei de grație. Am stat atunci de vorbă vreo două ore pentru un paragraf din articol. Vremurile s-au schimbat în diverse și nenumărate feluri și de-a lungul lor am făcut multe interviuri cu Adrian Preda. Și când a plecat din România să facă publicitate prin vecini și în celelalte destinații de-ale lui prin agențiile din România. Și în ciuda transformărilor din jur și a tulburărilor din publicitatea din România, mi se pare că Predu a rămas la fel. Cu chef de povești și râsul mereu aproape. Cu acel reminder oricând necesar: să nu ne luăm prea în serios. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related