Grija ca un produs sau brand sa ocupe o alta pozitie clara si usor de recunoscut pe piata si in mintile consumatorilor clienti, alta decat cea ocupata in prezent; repozitionarea poate fi necesara sau de preferat daca asteptarile de vanzari nu sunt indeplinite, sau pentru a permite introducerea pe piata a unui nou produs sau brand, sau unul similar. Vezi Market Positioning.
arranging for a product or brand to occupy some other clear and distinctive position in the market and in the minds of target consumers than that which it presently occupies; repositioning may be necessary or desirable if sales expectations are not being met, or to allow for the introduction to the market of a new product or brand, or similar. See Market Positioning.








![[Case Study] Jazz Communication - Provident - "When it matters to you"](https://media.iqads.ro/2017/07/provi-cover-410.jpg)


![[Strategic Planning] Bogdan Ionita (Draftfcb): Sa iesi in strada sa vorbesti cu oameni poate fi la fel de fun ca statul pe marginea lacului si ganditul la chestii](https://media.iqads.ro/2013/03/photo-large-25467-cover-410.jpg)










