Adaugarea unei versiuni mai scumpe, mai calitative, al unui produs, in general pentru a creste vanzarile unui produs prin asocierea pe care consumatorul o face intre imaginea produsului cu un model mai prestigios. Vezi Trading Down
adding a higher-priced, higher-quality version of a product to the range, generally to increase sales of the lower-priced model through consumer association of its image with the more prestigious model. See Trading Down.





![[Glamping in Ro] Alina Marinescu: Mi-am dorit sa fac ceva in Romania care sa inspire si sa arate lumii intregi cat de frumoasa este aceasta tara](https://media.iqads.ro/2022/05/fotojet-2022-05-25t110637-288-cover-410.jpg)


![[Omul si brandul] Mihai Sandu, 10 ani de Honda in derulare: "La inceput m-au socat apropierea dintre clientii Honda si puterea comunitatii"](https://media.iqads.ro/2019/03/img-2619-cover-410.jpg)
![[Actualizare] Inca un apel catre branduri: Nu mai hraniti Fake News](https://media.iqads.ro/2018/06/a3rtv800-cover-410.jpg)
![[Directii de research] Andi Dumitrescu (GfK Romania): Nevoile diverse ale clientilor nostri au dus la nevoia de independenta cu livrabilele, de dinamism si interactivitate in lucrul cu datele](https://media.iqads.ro/2018/03/dsc-0312-cover-410.jpg)


![[Domeniile vinului] 1,8 milioane de litri de vin ies din Crama Oprisor pe sezon. Gabriel Roceanu: "Pana in 2018 am ajuns la o investitie de 12 milioane de euro"](https://media.iqads.ro/2018/01/oprisor-struguri-albi-cover-410.jpg)
















