IAB Academy Romania, 22 - 23 februarie. Steve Thompson - Trainer, Content Marketing & Introduction to Attribution

IAB Academy Romania, 22 - 23 februarie. Steve Thompson - Trainer, Content Marketing & Introduction to Attribution

IAB Academy este un program educational dezvoltat de IAB Romania, cu sustinerea IAB Europe si a profesionistilor din industria locala. Rolul marketingului digital in strategia de comunicare si utilizarea canalelor si tehnologiilor disponibile in mediul digital pentru atingerea obiectivelor propuse sunt pilonii temelor de discutie abordate de speakeri. 

Inceput in 2016, programul a inclus o serie de cursuri de scurta durata (o zi/doua), impartite in doua module, dupa cum urmeaza: Modul 1 - Fundamentele Comunicarii Digitale si Modul 2 - Traininguri Specializate. Astfel, cel de-al doilea Modul va fi completat, anul acesta, pe 22 si 23 februarie. Steve Thompson, Digital Media Consultant si Ownerul Thompson Digital Training, va fi vorbi, in cadrul a doua cursuri de cate o zi, despre rolul si eficienta content marketingului si evolutia audientei in online. 

 

Content Marketing, 22 februarie

Un curs de o zi adresat brandurilor, agentiilor si ownerilor de media care au deja experienta si cunostinte de baza, practice in lucrul cu campanii bazate pe continut. Acest curs va include atat exemple B2B cat si B2C.

Beneficii practice: Intelegerea rolului content marketing in mixul de marketing. Planificarea, crearea, executarea si masurarea programelor eficiente de content marketing. Sa inspire creativitate in publicitatea digitala si sa disemineze bune practici. In cadrul cursului vor fi evidentiate cele mai recente tendinte si realizari ale domeniului.

Agenda:

Sesiunea 1 - Dezvoltarea Content Marketingului si Native Advertising
Putina istorie si evolutie  - De ce focus pe continut? 
Parteneriate  - experienta de lucru cu clientii, agentii creative, media buyers si media owneri

Sesiunea 2 -  Rolul Content Marketingului
Ultimele tendinte in customer choice si decision-making
Principiile implicarii audientei in contextul “zgomotului mediatic” in social media
Importanta continutului de format scurt, mediu si lung
Deviceuri si platforme
Focusul pe consumator - definirea strategiei si obiectivelor de content marketing

Sesiunea 3 - Programe si campanii de content marketing
Dezvoltarea strategiei de continut - obiective, scalarea in timp, bugete si resurse
Briefing si pitching pentru campaniile de content marketing
Brand(ed) stories intr-o lume conectata
Provocari pe termen lung, mediu si scurt
Utilizarea expertilor in-house, influencerilor, resurselor externe, ownerilor de media si jurnalistilor.
Managementului earned media si a continutului generat de utilizatori in cadrul programelor proprii
Studii de caz (including the good, the bad and the ugly)

Sesiunea 4 - Eficienta content marketingului
Obiective si beneficii - masurarea robusta a performantei
Folosirea surselor de date pentru informarea asupra campaniilor proprii - intelegerea cererii, activarii, engagementului, amplificarii, view through
Rolul attribution in intelegerea performantei
Optimizarea campaniilor
Aspecte finale - O privire in viitor
Inovare & oportunitati
Perspective din pietele in dezvoltare
Feedback & incheiere

 

Introducere in Attribution, 23 februarie

Calea pana la achizitie a devenit din ce in ce mai complicata, tinand cont de faptul ca potentialii cumparatori fac research si achizitioneaza produse atat offline cat si prin intermediul multiplelor device-uri si din multiple locatii online.  In conditiile noilor dezvoltari tehnologice in ceea ce priveste audienta si analytics-ul si o mai buna intelegere a drumului parcurs de utilizator catre achizitie, marketerii pot avea o imagine mai clara a ceea ce inseamna de fapt eficienta in publicitatea digitala.

Acest curs de o zi, dedicat profesionistilor din media si marketing din partea tuturor actorilor din marketplace-ul de publicitate, va oferi participantilor informatii legate de cele mai recente practici si tendinte in masurarea campaniilor si spedingului de media.  Acest workshop este potrivit pentru cei cu experienta in publicitate digitala si cunostinte practice de audience analytics.

Noul workshop dedicat Attribution va evidentia modul in care a avansat attribution modelling si va oferi insighturi noi legate de provocarile cu care se confrunta in prezent brandurile, agentiile si media ownerii. Cursul va aduce in atentie ultimele pareri despre attribution is va explora modele care merg dincolo de principiul “ultimul click este cel castigator”. Va rugam sa tineti cont ca acesta NU este un training de software!

Structura Workshopului:

Sesiunea 1: Evolutia audientei digitale si a masurarii campaniilor 
Funnels, loops, triggers & advocacy: Intelegerea parcursului clientului pana la achizitie si dincolo de ea.  Ultimele tendinte in comportamentul de cumparare si stiinta deciziilor.

Sesiunea 2:  Este ultimul click cel castigator?
Modele de masurare pentru publicitatea digitala: crearea cererii sau satisfacerea cererii
Obiceiuri negative in publicitatea digitala
Natural Born Clickers - click-uri si conversii
Depasirea modelului “ultimului click" in masurarea performantei
Alte probleme ale publicitatii digitale: viewability, ad blocking, programmatic trading

Pauza de pranz

Sesiunea 3: Real world attribution
Modele pentru digital advertising attribution
Studii de caz introductive in real world attribution: Masurarea cross-device/Masurarea combinata online si offline
Introducerea attribution in campanii sau business operations

Sesiunea 4: Valoarea publicitatii digitale si ultimele tendinte
Conceptele valorii - intelegerea performantei si return on investment
Beneficiile strategice ale attribution pentru un business
Cele mai recente tendinte - aplicarea inteligentei artificiale in publicitatea digitala

Q & A & round-up
Feedback si incheiere

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related