Sectiunea Press, cea mai vanata de romani la Cannes

Romania a inscris 43 de lucrari la Festivalul de Publicitate de la Cannes, provenind de la 13 agentii autohtone, cele mai multe inscrieri fiind la categoria Press (17). In clasamentul agentiilor conduce grupul Leo Burnett, cu 13 entry-uri, urmat de McCann Erickson, cu 8 inscrieri.

"2007? Un an revolutionar: 43 de entry-uri la categorii variate (in sfarsit a dat roade pr-ul intensiv pe care l-am facut in favoarea Directului, Mediei Creative, outdoor-ului sau nisei radio). Aproape 60 de delegati - cu 20 mai multi decat anul trecut. O echipa de oameni de presa pasionati in mod autentic de comunicare, si un numar mult mai mic de indivizi deghizati in condeieri sau delegati, avand precisul scop de a face shopping sau turism festivalier, sub pretextul Cannes Lions", a declarat Teodora Migdalovici, ambasadorul festivalului in Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Create Direct

Compania Create Direct a fost infiintata in 2004 si este detinuta de Mediapost Hit Mail, care face parte din grupul Postei Franceze (La Poste). Create Direct este liderul pietei romanesti de solutii de incentive... vezi detalii »

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related