Sectiunea Press, cea mai vanata de romani la Cannes

Romania a inscris 43 de lucrari la Festivalul de Publicitate de la Cannes, provenind de la 13 agentii autohtone, cele mai multe inscrieri fiind la categoria Press (17). In clasamentul agentiilor conduce grupul Leo Burnett, cu 13 entry-uri, urmat de McCann Erickson, cu 8 inscrieri.

"2007? Un an revolutionar: 43 de entry-uri la categorii variate (in sfarsit a dat roade pr-ul intensiv pe care l-am facut in favoarea Directului, Mediei Creative, outdoor-ului sau nisei radio). Aproape 60 de delegati - cu 20 mai multi decat anul trecut. O echipa de oameni de presa pasionati in mod autentic de comunicare, si un numar mult mai mic de indivizi deghizati in condeieri sau delegati, avand precisul scop de a face shopping sau turism festivalier, sub pretextul Cannes Lions", a declarat Teodora Migdalovici, ambasadorul festivalului in Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Create Direct

Compania Create Direct a fost infiintata in 2004 si este detinuta de Mediapost Hit Mail, care face parte din grupul Postei Franceze (La Poste). Create Direct este liderul pietei romanesti de solutii de incentive... vezi detalii »

Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Godmother

Suntem BTL din cap pana-n picioare. Suntem BTL pana la ultimul por si suntem BTL cum nu s-a mai pomenit.   Putem adauga un plus digital oricarei activari in-store, oricarei promotii, oricarei lansari de... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related