Making of Philips la ADfel 2010

La ADfel 2010, Philips a dat viata filosofiei "sense and simplicity", prin 11 idei neconventionale. Cea mai animata seara de la aceasta editie a festivalului a fost seara concursului "ADfel de karaoke", prezentat de mp3 playerele Philips. In doua seri ADfel, Philips a eliminat asteptarea la bar, facand posibile comenzile prin SMS, livrate direct la masa. De vineri pana duminica, foisorul terasei a fost transformat in Institutul de relaxare Philips, locul unde participantii la festival au putut testa produsele brandului, tolaniti pe pufuri albe si albastre. Sambata, fetele cu cele mai fine picioare de la ADfel au fost invitate in Institut, pentru a participa la Atelierul de feetpainting. Duminica, Terasa La Motoare a devenit un cinematograf in aer liber, cu covor rosu, scaune de cinema si populat de superoi de film.

Mai multe detalii aici.

Concept: IQads
Implementare: IQads





Branded


Related podcasts