Dragos Stanca (ICEEfest): Uneori, e bine sa fortezi nota (a se citi piata) pentru ca s-ar putea sa ai, la final, o surpriza placuta. No risk, no pain, no gain

Dragos Stanca (ICEEfest): Uneori, e bine sa fortezi nota (a se citi piata) pentru ca s-ar putea sa ai, la final, o surpriza placuta. No risk, no pain, no gain

"137 de oameni pe scene (cu tot cu artisti si invitati) din care circa 120 speakeri "puri". 3.350 de participanti "scanati" la intrare, cu bilete activate. Plus cateva zeci de jurnalisti, invitati VIP la sesiuni specializate si insotitori ai speakerilor, trecem lejer de 3.500 de oameni "in incinta", in cele 2 zile. Fara sa ii numaram pe cei care au venit doar la party si la concertele live".  
Asa rezuma in cifre Dragos Stanca participarea in editia din 2016 a ICEEfest.

Detalii din bucataria festivalui, mai jos:

Dragos Stanca, fondatorul ICEEfest

<<Bucurestiul merita evenimente de amploare. Noi, ca industrie, meritam sa investim niste timp si niste bani pentru a ne face cate un "upgrade de sistem de operare">>

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related