De ce se mută redacția Biz la Tokyo

De ce se mută redacția Biz la Tokyo

În luna ianuarie are loc încă o vizită istorică pentru relațiile româno-nipone în zona de business. Nu vorbim despre prezența în premieră a unui prim-ministru japonez la București, un eveniment unic în ultimii 100 de ani care a avut loc zilele acestea, ci despre plecarea echipei redacționale a revistei Biz la Tokyo!

Timp de o săptămână, în perioada 22-26 ianuarie, jurnaliștii Biz vor afla chiar de la top managerii, creativii și profesioniștii niponi secretul succesului global al modelului japonez în afaceri, cultură si gastronomie. Vor vedea la fața locului cum fac business, cum trăiesc, cum se relaxează și cum împletesc tradițiile cu tehnologia de ultimă oră oamenii din Japonia.

 

Este o țară cu un produs intern brut de circa 5.000 de miliarde de dolari, de peste 26 de ori peste cel al României, ceea ce o plasează pe locul trei în lume, după SUA și China. Japonia este unul dintre principalii parteneri economici asiatici ai României, care a sprijinit masiv financiar și tehnic procesul de reforme din țară.

 

"Aventura niponă ne va oferi ocazia de a descoperi cultura, societatea și mediul de business din Japonia la ele acasă, prin întâlniri cu oameni ce conduc cele mai importante companii nipone, a căror dominație globală se resimte până în România, dar și cu români care au cucerit redutele japoneze", spune Marta Ușurelu, redactor-șef al revistei Biz.

 

Printre cele peste 50 de întâlniri stabilite până în acest moment se numără interviuri și reportaje cu oficiali ai Bursei din Tokyo, ai Comitetului Olimpic Tokyo 2020, ai Băncii Naționale Japoneze, NTT Data, Canon, Sony, Nissan, Panasonic, Daikin, Epson, Fujitsu, JAXA, Horiba, Globis University, Tokyo Sushi Academy, Toei Animation, Nexon Corp, TBWA Hakuhodo, Waseda Business School, Kaizen Institute, Kyoto University. Jurnaliștii Biz vor sta de vorbă și cu ambasadorul României în Japonia, Tatiana Iosiper, dar și cu omologul japonez de la București, Kisaburo Ishii.

Articolele rezultate în urma acestui demers unic în presa de business din România vor fi publicate într-un număr special al revistei Biz, care va apărea pe 15 februarie și va oferi cititorilor detalii importante despre mediul de business din Japonia și impactul acestuia atât la nivel global, cât și în România, dar și despre oportunitățile de afaceri încă neexploatate pe filiera niponă.

Biz Japonia face parte din proiectul Biz World, lansat în 2011, care ia pulsul schimbărilor la nivel mondial în centrele de putere politică și economică ale lumii. La fiecare început de an, redacția Biz se mută, timp de o săptămână în locurile care contează în dinamica globalizării. Redacția Biz a fost la Bruxelles – inima Uniunii Europene, Londra – centrul financiar al Bătrânului Continent, New York & Silicon Valley – locurile în jurul cărora gravitează businessurile globale, Berlin – noul hub digital al planetei, Singapore – orașul-stat unde viitorul este deja prezent, Viena – capitala celui de-al doilea investitor în România și Franța – sediul central al multor companii globale cu prezență puternică pe piața locală.

Biz Japonia este un proiect editorial unic în România și este susținut de Air France, IQOS, UniCredit Bank, JETRO și Level Tour.

 

Biz Japonia în cifre:

  • 5 zile
  • 7 jurnaliști, 3 fotografi, 3 influenceri
  • 54 de întâlniri
  • 15 CEO japonezi
  • 35 de interviuri
  • 20 de reportaje
  • 19 mari companii japoneze
  • 1 ediție de colecție
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related