
Articole care fac referire la Andrei Radu


Școala de Iarnă GPeC 15-19 februarie: Cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing cu traineri internaționali și români

Școala de Vară GPeC 24-29 august: Cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing pentru a crește vânzările online în contextul actual

Cea de IX-a ediție a Săptămânii Comediei, la Brașov, între 18 – 24 iulie 2022. Biletele sunt deja în vânzare

GPeC SUMMIT 30-31 Mai: Conferință, Expo, Networking și Cursuri Intensive despre tot ce este esențial în E-Commerce și Digital Marketing

GPeC 2022: Start la înscrieri în Programul GPeC E-Commerce Proficiency și la evenimentul GPeC SUMMIT 30-31 Mai

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

Școala de Iarnă GPeC 23-27 februarie: Cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing pentru creșterea vânzărilor online

Școala de Iarnă GPeC 23-27 februarie: Cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing pentru creșterea vânzărilor online

Progresiv dă start înscrierilor la Progresiv Awards 2022, cea mai mare competiție locală dedicată proiectelor din retail & FMCG
![[În numele scenei] Ada Hausvater: Managementul este un sistem viu, compus din oameni și din principii clare](https://media.iqads.ro/2021/11/cover1-cover-410.jpg)
[În numele scenei] Ada Hausvater: Managementul este un sistem viu, compus din oameni și din principii clare

Mercury360 câștigă Bronze la Cresta Awards pentru “Catalogul de furturi”, o campanie pentru Poliția Română

Primele noutăți despre GPeC SUMMIT 1-2 Noiembrie + înscrieri cu cel mai mic preț până pe 8 octombrie

GPeC SUMMIT Online 24-25 Mai: 2 zile de Conferință, 17 Cursuri Intensive de E-Commerce & Marketing Online, 30+ speakeri de top, 44+ ore de conținut practic

Organizatorii marilor evenimente educaționale de business susțin protestul colegilor din domeniul cultural și sesizează din nou Guvernul, Parlamentul și Președinția României

Raport GPeC E-Commerce România 2020: Cumpărături online de 5,6 miliarde de euro, în creștere cu 30% față de 2019

Organizatorii evenimentelor educaționale de business, tehnologie, IT, antreprenoriat și creative protestează împotriva faptului că Guvernul României ignoră un sector important de activitate aflat în imposibilitatea de a mai funcționa

Studiu iSense Solutions pentru GPeC 2020: Creștere de 41% a sectorului e-commerce pe fondul pandemiei COVID-19

Ultimele zile de înscrieri Early Bird cu discount-uri cuprinse între 40 și 70 EUR la GPeC SUMMIT Online

GPeC SUMMIT 2-3 Noiembrie are loc exclusiv online: 2 zile de Conferință, 15 Cursuri Intensive de E-Commerce & Digital Marketing, 30+ speakeri, 38+ ore de conținut practic

Au început înscrierile la Școala de Vară GPeC. Cursuri online de E-Commerce & Digital Marketing pentru a avea un magazin online de succes

GPeC 2020 la start – au început înscrierile magazinelor online în Competiția GPeC, iar Dan Ariely vine în România la GPeC SUMMIT 2 noiembrie 2020

Raport GPeC E-Commerce România 2019: Cumpărături online de peste 4,3 miliarde de euro, în creștere cu 20% față de 2018

SocialPedia 16: Despre antreprenoriat și freelancing în online, cu Alex Dona, Alexandru Neștian, Ioana Dumitrache și Andrei Radu

GPeC SUMMIT și iSense Solutions dezvăluie primele rezultate ale studiului privind piața de comerț electronic din România

GPeC SUMMIT își anunță startul: pe 4-5 noiembrie are loc evenimentul-cheie de E-Commerce și Digital Marketing al toamnei

Ryan Holiday, Vitaly Friedman, Andy Crestodina și Els Aerts sunt primii speakeri anunțați la GPeC SUMMIT 4-5 Noiembrie – Evenimentul Anului în E-Commerce și Digital Marketing

77 de magazine online concurează pentru titlul de Magazinul Anului în E-Commerce în cadrul Competiției GPeC 2019

GPeC SUMMIT 27-28 mai | Viitorul în e-commerce & digital marketing are un singur nume: clientul fericit

Viitorul Marketing-ului Online se discută la GPeC SUMMIT 27-28 Mai. Ultimele zile de înscrieri cu cel mai mic preț

GPeC 2019 a luat startul: magazinele online se pot înscrie în Competiția GPeC, iar GPeC SUMMIT „se joacă” pe scena Sălii Mari a Teatrului Național București

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Studiu GPeC & Eureka Insights: 7 din 10 români economisesc bani, așteptând reducerile de Black Friday și de Sărbători pentru a face cumpărături
