GPeC SUMMIT 30-31 Mai: Cum să crești vânzările online și să faci marketing cu rezultate

GPeC SUMMIT 30-31 Mai: Cum să crești vânzările online și să faci marketing cu rezultate

Pe 30 și 31 Mai are loc GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din România – care se va desfășura cu prezență fizică, în București. Înscrierile se pot face online pe site-ul GPeC până pe 25 Mai 2022, ora 23:59, iar prețurile biletelor de acces pornesc de la 129 euro + TVA/persoană.

Subiecte de maxim interes pentru marketeri, companii e-commerce și retaileri

În cele două zile de eveniment, 30 de speakeri internaționali și români vor urca pe scena GPeC SUMMIT și vor aborda subiecte de maxim interes pentru oricine activează (sau trece printr-un proces de transformare digitală) în comerțul online și în digital marketing:

  • Cum să vinzi online în afara granițelor țării și ce trebuie să știi pentru a face asta?
  • Ce aduce nou Google Analytics 4 – versiunea care va înlocui Universal Analytics din iulie 2023?
  • Cum să construiești o strategie de marketing bazată pe conținut creativ și rezultate măsurabile?
  • Ce își doresc clienții de la magazinele online din perspectiva livrărilor?
  • Cum să crești business-ul e-commerce în contextul actual?
  • Cum să optimizezi cele mai importante pagini din magazinul tău online pentru a crește vânzările?
  • Trend-uri în E-Commerce și Retail pentru viitorul apropiat
  • De ce este important să faci teste A/B în magazinul tău online și cum te ajută în business?
  • Ce au făcut alte magazine online românești pentru a avea succes?

Pe 31 Mai au loc 5 cursuri intensive, 1 Masterclass și 4 Workshop-uri cu unii din cei mai buni specialiști români și internaționali în E-Commerce și Marketing Online:

  • Masterclass de Analiză și Strategie de Marketing cu Avinash Kaushik
  • Curs de Strategie de Marketing și Comunicare în Social Media – Alexandru Negrea, Social Smarts
  • Curs de Google Analytics 4 – Eugen Potlog, UX Studio
  • Curs de Facebook & Instagram Ads – Raluca Radu & Robert Dumitru, MTH Digital
  • Curs de UX, Marketing Online și Optimizarea Conversiilor – Andrei Radu, GPeC
  • Curs de Google Ads – Anabela Luca, adLemonade
  • 4 Workshop-uri de 90 de minute fiecare despre: SEO, Growth Hacking, Vânzarea în eMAG Marketplace și Vânzarea Multichannel

Conferință, Expo, Networking și Party cu elita industriei

Ziua de 30 Mai este dedicată Conferinței GPeC în cadrul căreia 4 speakeri internaționali legendari vor urca pe scena GPeC, pentru prima oară în România: Avinash Kaushik, Erin Weigel, Michael Aagaard și Krista Seiden. Lor li se vor alătura specialiștii autohtoni din domeniu.

În paralel cu Conferința GPeC, pe tot parcursul zilei de 30 Mai se desfășoară GPeC Expo - locul în care 28 de furnizori de servicii E-Commerce și Digital Marketing se întâlnesc, schimbă contacte și încep parteneriate cu magazinele online.

Seara de 30 Mai se încheie cu GPeC Networking Party - eveniment exclusivist care reunește elita industriei Digital din România și este un prilej bun de networking cu reprezentanții celor mai importante companii din domeniu.

Ziua de 31 Mai este dedicată cursurilor, ambele zile de GPeC SUMMIT desfășurându-se exclusiv cu prezență fizică în București (Teatrul Național București – 30 Mai și Hotel Sheraton – 31 Mai).

Abia așteptăm reîntâlnirea cu întreaga Comunitate GPeC după doi ani de evenimente online! Ca de fiecare dată, am pregătit mult content practic, astfel încât participanții să plece de la GPeC cu multe idei aplicabile imediat care să îi ajute în dezvoltarea business-ului”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

Termenul limită de înscriere este 25 Mai, ora 23:59.

GPeC 2022 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Supported by Google
Recommended Payment Processor: NETOPIA Payments
Eveniment susținut de: BaseLinker, Cora, Debonaire, DWF, easySales, eMAG Marketplace, Five Elements Digital, Frisbo, Gomag, GTS, Innoship, MOLOSO, MTH Digital, OSF Digital, Packeta, Plăți.Online, Poșta Panduri, Postis, RTB House, Salesforce, Sameday, SEPHORA, TBI Bank, Telios, Unicom Holding
Coffee by Nespresso
Refreshments by Pepsi
Treats by Eisberg
Comfort by Mezoni
Mobility Partner Autonom Drive
Partener Media Principal: PRO TV PLUS
Official Radio: KISS FM
Official Hosting: HOSTERION

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MTH Digital

At MTH Digital we love making things happen. But we also love 3 things: digital, logic and the big picture. We don’t believe digital strategy is about a “one size fits all” solution and we will... vezi detalii »

DWF

Suntem agentia specializata exclusiv in servicii SEO infiintata in anul 2013. Crestem traficul organic non-brand pe site conform obiectivelor de business ale fiecarei companii care apeleaza la serviciile... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related