Articole care fac referire la Arctic
Hula Hoops, unul din cel mai mari branduri din portofoliul Intersnack Group, a fost lansat în România
[Case Study] Cum gestionezi o campanie integrată când piața e suprasolicitată: insight-uri din Beko “Beyond Built-In” 2025
Care sunt cele mai puternice branduri românești în 2025. Biz prezintă BrandRO, pentru al 16-lea an consecutiv
TOKEN Financial Technologies România anunță numirea Ralucăi Micu în funcția de Deputy General Manager
Beko, Whirlpool și Hotpoint - trei branduri globale care au ales McCann Worldgroup România pentru transformarea de brand cu AI
TOKEN a dezvoltat platforma de plată pentru aplicația mobilă Cosmopolis și își propune să adauge alte două comunități de aproximativ 15.000 de locuitori până la sfârșitul anului
Arctic, brandul de electrocasnice care oferă cel mai bun raport calitate-preț pe piața românească, potrivit unui nou sondaj ICERTIAS
Beko România depășește pragul de 45 milioane aparate frigorifice la fabrica din Găești, continuând tradiția excelenței și a sustenabilității
Oxygen și Xiaomi România transformă emoțiile autentice în artă fotografică în cadrul unui eveniment dedicat noii serii Xiaomi 15
Designul ca formă de transformare: „Horizon Awakening”, instalația Whirlpool de la INTERNI, în cadrul Milan Design Week
Beko lansează campania „Beko, de la compania numărul 1 în Europa în categoria electrocasnicelor mari”
#makeitreal în acțiune: 49 de echipe din Cluj-Napoca, Iași și Timișoara se alătură programului de pre-accelerare Innovation Labs 2025
Beko România: Un consum responsabil de apă poate reduce considerabil facturile din gospodărie – mesaj de Ziua Mondială a Apei
Beko solicită o politică industrială unitară, în armonie cu ambițiile climatice, la evenimentul Clean Industrial Deal
Concluziile Hackathonului Innovation Labs din București: 31 de echipe se califică în programul de pre-accelerare
Două trofee la Webstock pentru Beko România: inovație și performanță în portofoliul de branduri al companiei
Oxygen și Xiaomi România au adus împreună tehnologia de vârf și arta în cadrul RADAR Festival, printr-un eveniment senzorial dedicat noilor smartphones 14T și Mix Flip
Blindspot și POS Media România democratizează comunicarea brandurilor cu publicurile prin soluția completă de digital OOH în retail marketing
Angajamente față de clienți și servicii de Customer Service recunoscute la nivel european: Beko România câștigă aur la ECXA 24
[Creativitatea de zi cu zi] Simona Rădoi: Am învățat să mă adaptez din mers și să las creativitatea să vină natural, dacă vine, în timp ce-mi văd de munca mea fără presiune
[Creativitatea de zi cu zi] Dona Georgia Teșcovschi: Mă simt cu adevărat creativă atunci când încerc să uit tot ce știu și să gândesc liber. Fără șabloane, fără studii de caz de pe internet
”Nu e Nu. Oricând spui tu”. O discuție esențială adusă în prim plan de Vodafone și Fundația Vodafone
Innovation Labs se apropie de marea finală a ediției 2024.Vor fi oferite mai multe premii și o investiție de jumătate de milion de euro
Brandul Arctic lansează campania „Din dragoste pentru noua bucătărie Arctic”, o reinterpretare a celor mai căutate opt rețete din România
50 de echipe se alătură programului de pre-accelerare Innovation Labs 2024 în Cluj, Iași și Timișoara cu scopul să #makeitreal
35 de echipe se califică în programul de pre-accelerare Innovation Labs 2024, în urma Hackathonului din București, determinate să #makeitreal
Innovation Labs inaugurează a 12-a ediție a programului, prin cele 4 Hackathoane organizate la nivel național
[Punct. Și de la capăt] Tereza Tranakas: Sper sa prindem mai mult curaj si sa vedem creativitate si in campaniile integrate, nu doar cele din social
S&P Global: Arçelik, grupul din care face parte compania Arctic, obține cel mai mare scor din industria de electrocasnice în ceea ce privește sustenabilitatea






























