Hula Hoops, unul din cel mai mari branduri din portofoliul Intersnack Group, a fost lansat în România

Hula Hoops, unul din cel mai mari branduri din portofoliul Intersnack Group, a fost lansat în România

Grupul Intersnack aduce în România unul dintre cele mai iubite branduri de snacks din Marea Britanie, Hula Hoops, și marchează lansarea printr-o campanie integrată de comunicare, semnată de McCann Worldgroup România.

Grupul Intersnack și McCann Worldgroup România au dezvoltat în ultimii ani o lungă colaborare, care a fost conturată în jurul brandului Chio. Lansarea Hula Hoops se adaugă unor campanii de succes pentru branduri precum Chio Chips, Chio Stickletti sau Chio Oven.

Noua campanie păstrează ADN-ul jucăuș și îndrăzneț al brandului, fiind construită în jurul sloganului „Învârte distracția pe degete”, o expresie care surprinde esența Hula Hoops: micile momente de joacă ce pot transforma orice clipă petrecută în familie sau cu prietenii într-o sursă de conexiune autentică. 

“Ne bucurăm să aducem în România un brand cu o personalitate atât de vibrantă cum este Hula Hoops. Prin această campanie am vrut să păstrăm spiritul ludic al brandului, dar să-l și ancorăm în realitatea familiilor de astăzi - acele momente scurte, dar autentice, în care te deconectezi de la tot și te alături celor dragi.”, declară Mircea Badiu, Intersnack CEE Senior Brand Manager. 

Ideea de la care pornește campania este simplă și relevantă din perspectiva contextului socio-cultural actual: într-o lume plină de distrageri, avem nevoie, mai mult ca niciodată, să petrecem timp împreună, iar o gustare aparent obișnuită poate deveni pretextul perfect care aduce oamenii mai aproape.

„Hula Hoops nu este doar un snack, e o invitație la joacă, la spontaneitate și la apropiere”, spun reprezentanții echipei McCann.

Forma unică a snack-ului - inelul care se potrivește perfect pe deget - devine simbolul acestei reconectări.

Ne-am dorit ca Hula Hoops să intre în viețile consumatorilor din România cu aceeași energie care a cucerit generații întregi în UK. Insight-urile strategice și forma unică a snackului ne-au oferit un simbol perfect în jurul căruia am construit campania - cercul care leagă oamenii între ei, un gest simplu de distracție care devine o formă de conexiune de calitate.”, completează Ștefan Chirițescu, Chief Strategy Officer, McCann România.

Campania a fost lansată printr-un TVC regizat de Andrei Mîndru, în patru formate diferite, fiecare explorând situații de familie cotidiene: o soră care se distrează alături de fratele mai mic, un tată care se reconectează cu fiica sa, sau prieteni care transformă o seară banală într-un moment de bucurie. În fiecare dintre ele, degetele Hula Hoops preiau controlul situației și, ca niște agenți ai distracției, pornesc în misiuni care să-i facă și pe ceilalți să se alăture „cauzei". Vorbind într-un limbaj doar al lor, planificând fiecare mișcare și analizând cu atenție țintele, micii “agenți” reușesc să atragă rând pe rând sora, tatăl, mama și fratele din rutina cotidiană și să-i readucă împreună.

 

Execuțiile păstrează tonul optimist și vizualul recognoscibil al brandului, punând accent pe gestul simplu, dar iconic, surprins în sintagma „învârți distracția pe degete”, cu o jucărie gustoasă, cu textură crocantă și o putere specială: de a elimina distragerile și de a strânge pe toată lumea laolaltă.

Campania este declinată pe canale TV, digital, social media și POSM, fiind susținută de activări în retail și conținut digital dedicat micro-momentelor de distracție în familie. În mediul digital, povestea Hula Hoops va fi amplificată prin conținut video scurt și parteneriate cu creatori locali, urmărind să construiască rapid awareness și afinitate în rândul tinerilor adulți și al familiilor urbane.

Deși în Marea Britanie, Hula Hoops este unul dintre cele mai iubite branduri de snacks, cu o tradiție de peste 40 de ani, lansarea din România a fost precedată de o perioadă de testare a gusturilor și preferințelor locale. Produse la fabrica din Ghimbav, județul Brașov, în combinații delicioase și surprinzătoare, coapte, nu prăjite, fără aditivi sau potențiatori de aromă, Hula Hoops pot fi găsite la raft în variante de Sos barbecue și miere - un mix dulce-picant; Cașcaval - o aromă îndrăgită de toată lumea și Sare de mare aromată - gustul clasic, dar cu o aromă complexă.

 

Echipele implicate:

Client - Intersnack România 
Andreea Marincescu – Intersnack CEE Marketing Director
Elena Oancea – Intersnack CEE Brand Leader
Mircea Badiu – Intersnack CEE Senior Brand Manager
Marian Chiraches – Intersnack Romania Head of Marketing RO&BG
Alma Dinu – Intersnack Romania Senior Brand Manager
Raluca Radu – Intersnack Romania Brand Manager
Roxana Miu – Intersnack CEE Consumer & Market Insights Manager
Mihaela Buzarin – Intersnack Romania Consumer & Market Insights Specialist

Agenție - McCann România:  
Ștefan Chirițescu - Chief Strategy Officer
Adrian Rusu - Executive Creative Director
George Lupeanu - Group Creative Director
Luana Roman - Head of Social Media
Maria Guseth - Senior Art Director
Dragoș Aliciu - Senior Copywriter
Mircea Vlase - Senior Art Director
Doina Ionescu - Group Account Director
Cristina Airinei - Senior Account Manager 

Regizor: Andrei Mîndru (TVC) & David Mogan (Video Digital)
Casa de producție: Family Film
Media: Starcom Media
Digital: Senior Interactive
PR: Green Communication Consulting 

Grupul Intersnack este unul dintre liderii europeni ai pieţei de snack-uri sărate, cu aproape 60 de ani de experienţă în acest domeniu. Compania este prezentă în peste 30 de ţări, are 43 de unităţi de producţie la nivel global, iar expertiza sa stă în integrarea insighturilor locale cu know-how-ul internaţional.

În România, Intersnack activează pe piaţă din anul 1994, iar fabrica de la Ghimbav reprezintă un centru local de producţie, având în portofoliu branduri recunoscute precum Chio, POM-BÄR, Nutline şi noul Hula Hoops.

McCann România are în portofoliu numeroase branduri internaționale pentru care dezvoltă campanii la nivel regional sau global (Mastercard, Ikea, Schar, Raiffeisen Bank, Coca-Cola), unele din cele mai mari branduri internaționale cu prezență în România (Vodafone, KFC, Taco Bell, Lidl, BAT, L’Oreal, Nestle) și branduri românești de tradiție (Dedeman, Arctic, Rom, Albalact, Dorna).

Demersurile creative și de business au fost apreciate pe plan internațional și local cu 41 premii la Cannes Lions International Festival of Creativity și sute de alte trofee la festivaluri precum Golden Drum, Internetics, Effie România și Global Effie, D&AD, One Show, Webby Awards.

Din grupul de comunicare McCann România fac parte agenţiile McCann București şi MRM România. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related