Lecția de prietenie: Bradul Ovidiu își serbează ziua de naștere alături de consumatorii Bergenbier

Lecția de prietenie: Bradul Ovidiu își serbează ziua de naștere alături de consumatorii Bergenbier

Sustenabilitatea și acțiunile de responsabilitate socială au devenit un element decizional care ghidează acțiunile pe care un brand le ia pentru consumatorii săi. Un exemplu în această direcție este Bergenbier, parte din grupul Molson Coors, care în urmă cu cinci ani a dat startul primei inițiative de reîmpădurire a României susținută de un producător de bere.

Alături de pădurile din România încă din 2017, când a fost inițiat proiectul Plantăm fapte bune, împreună cu asociația EcoAssist, Bergenbier a ajutat la plantarea a 150.000 de brazi. Pentru protejarea zonelor plantate, brandul continuă să se implice în mentenanța și îngrijirea zonelor reîmpădurite, iar bradul a devenit elementul principal al Bergenbier în comunicarea sa spre consumatori. Astfel, ideea unui personaj principal care să ajute consumatorii să consume responsabil și să fie aproape de mediul înconjurător a venit natural, prin Bradul Ovidiu.

Povestea sa a început odată cu rebranding-ul Bergenbier din 2021, în urma unui proces amplu de înțelegere a nevoilor și dorințelor din piață. Pornind de la premisă că un brand poate produce o schimbare în bine alături de consumatorii săi, povestea Ovidiu a luat naștere ca un element central al direcției de responsabilitate a Bergenbier.

"Am analizat atent nevoile consumatorilor noștri și am decis să fim alături de ei pentru a face o faptă bună alături de Bergenbier. Campania Ziua Bradul Ovidiu oferă un prilej aparte pentru consumatorii Bergenbier de a contribui la eforturile de reîmpădurire a României, ale căror suprafețe au scăzut considerabil comparativ cu un secol în urmă, de când există ultimele statistici. Astfel, promoția Bergenbier plasează consumatorul într-un scenariu care îmbină plăcerea unei beri răcoritoare cu grija față de mediu", a punctat Elena Ion-Bălescu, Brand Manager Bergenbier.

 

Pe scurt: Bergenbier serbează Ziua lui Ovidiu, un brad rămas singur în pădure. Anul acesta, noutatea constă în faptul că Bradul Ovidiu vrea să-și serbeze ziua de naștere și deși prietenii lui ar vrea să participe la ziua lui, rădăcinile îi împiedică să ajungă acolo.
Soluția? Consumatorii Bergenbier pot ajuta la plantarea unor prieteni noi ai Bradului Ovidiu, în momentul în care achiziționează o bere – parte din vânzările de bere vor fi direcționate pentru plantarea a 15.000 de puieți noi pentru ca Ovidiu să aibă o petrecere alături de prieteni noi.

Ziua lui Ovidiu face parte din noua promoție Bergenbier, ce are loc la nivel național și care pune la dispoziție milioane de premii, dar și oportunitatea de a-i oferi Bradului Ovidiu noi prieteni, brazi tineri, plantați de Bergenbier. Toate detaliile campaniei pot fi consultate pe Bergenbier.ro.

 

Credits

CREATIE: Cohn & Jansen Creative Network
DIGITAL: Atelieru
MEDIA: OMD Romania
PRODUCTION: Multi Media Est
REGIZOR: Radu Muntean

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Branded


Related