Articole care fac referire la Castrol
IDEOLOGIQ și SIGNAL IDUNA România ridică standardul digital printr-un website construit pentru performanță și creștere sustenabilă
IDEOLOGIQ semnează noua experiență digitală Porsche București, o platformă online construită pe performanță și inovație
IDEOLOGIQ digitalizează experiența fanilor Universității Cluj: un nou site oficial și un magazin online personalizat
IDEOLOGIQ redefinește Collibri: rebranding și concept de lansare pentru platforma AI de gestionare a documentelor
Ideologiq împreună cu Asociația Educație pentru Viața Reală dezvoltă proiectul Banocontrol: o platformă de educație financiară adresată tinerilor, marca Banometru
Performanță, inovație și angajament: Ideologiq înregistrează o cifră de afaceri de 3 milioane de euro în 2023, o creștere de 8% comparativ cu anul precendent
Ideologiq, agenția de marketing digital și comunicare, anunță lansarea campaniei de repoziționare a companiei SIGNAL IDUNA, pe piața asigurărilor din România
Parteneriat strategic pentru consolidarea notorietății brandului WILO în România: Ideologiq și WILO se aliază pentru a promova sustenabilitatea și inovația
Trending & rebranding: agenția Ideologiq are un nou client. TechBolide, producătorul și dezvoltatorul de soluții inovatoare tip IoT, face echipă de impact cu agenția de marcomm Ideologiq
Agenția Ideologiq extinde colaborarea cu Banometru: peste 2.500 de persoane au beneficiat de sesiuni gratuite de educație financiară în ultimii doi ani, de la lansarea platformei
Achiziție pe piața de publicitate: Mediapost Hit Mail cumpără 60% din agenția de marketing digital și comunicare Ideologiq
Agenția de marketing digital și comunicare Ideologiq lansează Quadratiq, o nouă divizie de E-Commerce și Data Science dedicată companiilor
Agenția Ideologiq își extinde portofoliul de clienți și realizează rebrandingul și comunicarea lanțului de restaurante fast-food DABO®
Agenția Ideologiq dezvoltă platforma Banometru și coordonează comunicarea digitală a programului gratuit de sănătate financiară
Agenția de marketing și tehnologie Ideologiq anunță un parteneriat nou cu Unifiedpost Business Solutions și începe comunicarea pentru platforma Banqup
Agenția Ideologiq încheie anul 2021 cu o cifră de afaceri de 2,2 milioane EUR, o creștere semnificativă de 55% comparativ cu anul precedent
Compania de servicii digitale Ideologiq dezvoltă platforma de garanții Michelin Guarantee Plus România
„O gură de sănătate”, noua campanie semnată de compania Ideologiq și agenția Headway pentru Clinica Dentară Victoria
Compania Ideologiq donează 10.000 euro pentru ProfAid KIT, prima platformă educațională ce oferă instrumente inovative de management comportamental, pentru copiii cu tulburări din spectrul autist
România, pe harta marketingului european: Ideologiq și Academia de Studii Economice din București organizează Conferința Anuală a Academiei Europene de Marketing, în premieră în România
Compania Ideologiq anunță o cifră de afaceri de 800.000 euro în prima jumătate a acestui an, o creștere cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut
„Între 1 și 2 sunteți voi” – noua campanie de conștientizare despre rolul fiecăruia în protejarea mediului înconjurător, semnată de agenția de marketing digital Ideologiq pentru brandul Alpla
Compania Holcim lansează „ECONCEPT - Materiale pentru viață” în colaborare cu agenția de comunicare digitală Ideologiq
Castrol Romania și-a desemnat câștigătorii promoției “Alege Castrol Magnatec cu dublu efect! Protejează motorul | Atrage premiile”
DHL Express Romania a livrat echipamente medicale esențiale în combaterea COVID -19 pentru 20 de spitale din România
A 11-a Tabără Anuală pentru Tinerii Supraviețuitori de Cancer din România, cel mai mare eveniment național destinat copiilor afectați de cancer
[Pe felia BTL] Raluca Ghilea, Perceptum: Orice concept creativ castigator incepe intotdeauna cu o munca ce poate parea neinteresanta, dar care face diferenta: munca de cercetare









![[INSIDER | Business-ul I.M. Smite in 2015] Florin Maxim: Pentru sanatatea business-ului, intotdeauna ne-am dorit sa nu avem un client care sa reprezinte peste 20% din CA](https://media.iqads.ro/2015/01/florin-insider-cover-410.jpg)










