Castrol Romania și-a desemnat câștigătorii promoției “Alege Castrol Magnatec cu dublu efect! Protejează motorul | Atrage premiile”

Castrol Romania și-a desemnat câștigătorii promoției “Alege Castrol Magnatec cu dublu efect! Protejează motorul | Atrage premiile”

Agenția Ideologiq, alături de unul dintre cei mai îndrăgiți parteneri de business, compania Castrol România, a derulat o campanie care a pus în mișcare o energie extraordinară și extrem de binevenită după o perioadă de restricții pentru circulație, călătorii și voie bună împreună.

Campania “Alege Castrol Magnatec cu dublu efect! Protejează motorul | Atrage premiile” a debutat la 1 martie, sărbătoarea-simbol pentru revenirea la viață. Și așa a și fost – promoția a trezit la viață șoferii de toate vârstele, atrași de premiile puse în joc și se șansele de câștig absolut reale, dată fiind perioada de promoție de 3 luni (1 martie, 31 mai 2021).

Mecanismul, cât se poate de simplu, a urmărit touch-point-urile consumatorului și l-a întâmpinat în drumul lui atât pe canale offline (radio, POS), cât și online, prin campanii de bannere plasate pe Facebook.

 

„Ne-am bucurat foarte mult să constatăm entuziasmul consumatorilor și dorința lor de a participa în număr atât de mare. Acest lucru ne-a confirmat (dacă mai era nevoie) notorietatea brandului și atașamentul consumatorilor. Ei știu că un ulei de motor cum este Castrol Magnatec face diferența pentru motorul mașinii; achiziția lui este oricum un câștig. Premiile însă și calitatea lor au atras participanții și mai mult. Cred că prin promoția noastră i-am determinat să se gândească la călătorii, la vacanță, și le-am anticipat dorința de a se bucura din nou de libertatea de mișcare.”, ne-a declarat Tatiana Stroescu, Marketing Manager Romania & SEC & Bulgaria Castrol România.

 

Agenția Ideologiq a creat asset-urile necesare pentru implementarea campaniei, începând cu conceptul creativ și terminând cu tragerile la sorți și decernarea premiilor.

 

„A fost un proiect grozav! Am fost în prima linie de la începutul primăverii până la începutul verii. A fost ca o cursă în care trebuia să ghidăm fiecare participant de la start la finish. Am creat landing page-ul de promoție, am centralizat înscrierile, am vorbit cu toți cei rătăciți prin platforme, și mai ales am extras norocoșii câștigători. Ne bucurăm că au fost așa de mulți și ne bucurăm că am acordat premiile. Au fost primite cu mare entuziasm și cu dorința de a porni imediat în aventurile verii.”, a adăugat Andra Cenușă, Client Service Director Ideologiq.

 

Premiile acordate au fost din zona de mobilitate/agrement și au constat în e-scutere, vouchere de participare la Castrol Experience și Academia Titi Aur Renault Clio FUN, vouchere pentru achiziții de ulei Castrol și, cel mai râvnit premiu, un Ford Puma EcoBoost ST Line, 2020.

Câștigătoarea Marelui Premiu este dna. Olimpia Popescu din Bistrița care a avut amabilitatea să ne împărtășească din experiența câștigătorului Marelui Premiu. Redăm răspunsurile care ne confirmă încă o dată că promoția derulată a fost una dintre cele mai reușite!

Q: Cum ați aflat despre campania Castrol Magantec?
O.P.: De la un prieten, când ne-am întâlnit la un grătar. S-a potrivit foarte bine, pentru ca exact în acea perioadă trebuia să facem revizia la mașină. Când am aflat despre campanie, am decis sa cumpărăm ulei Castrol Magnatec și pentru mașinile cumnatei și mamei mele.

Q: Ați mai achiziționat produse Castrol până când v-ați înscris în această campanie? Ați observat beneficiile produselor Castrol?
O.P.: Folosim produse Castrol de mai mulți ani, și părinții mei îl folosesc pentru mașina lor. Este brandul pe care îl cunoaștem și la care apelăm mereu când mașina noastră are nevoie. Este un brand cu care am crescut, al familiei noastre.

Q: Cum v-ați simțit când ați fost sunată și vi s-a spus ca sunteți câștigătoarea Marelui Premiu?
O.P.: Nu am mai fost bună de nimic. Nu mi-a venit să cred. Nu am dormit toată noaptea, aveam o mie de întrebări în cap: cum de am avut eu acest noroc? Însă m-am bucurat enorm, chiar dacă am fost copleșită de emoții și nu m-am exteriorizat, în sufletul meu eram exaltată.

Q: Cum vă simțiți acum, când stați în mașina dumneavoastră, câștigată în campania Castrol Magnatec?
O.P.: Emoționată. Încrezătoare. Bucuoroasă. Toate la superlativ. În continuare nu îmi vine să cred, însă realitatea este în jurul meu. Abia aștept să ajung acasă, alături de familia mea și să ne bucurăm împreună.

Ne dorim cât mai multe asemenea proiecte în care branduri iubite aduc utilizatorilor cele mai frumoase surprize!

 

Ultimele inovații Castrol

  • Castrol Professional – sistemul de măsurare a particulelor optice a fost adăugat la procesul de producție pentru a garanta produse calitative perfect echilibrate, în conformitate cu normele producătorilor de echipamente originale
  • Castrol Professional a devenit prima gamă dedicată motoarelor care neutralizează emisiile de CO2, un proiect de leadership devenit realitate
  • Castrol Edge cu FLUID TITANIUM Technology
  • Castrol Magnatec cu DUALOCK Technology - protecție imediată din momentul în care pornești motorul
  • Castrol Vecton – cu System Pro Technology
  • Castrol Rocket – încercarea de depăși recordul terestru pe două roți de 643 km/h
  • Noul parteneriat Castol cu Koenigsegg Automotive AB - Castrol Edge este furnizor exclusiv de lubrifianți de performanță pentru mega mașina Koenigsegg One:1
  • Castrol devine partener official Renault Sport Formula One™ Team
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ideologiq

Ideologiq este o agentie de marketing digital si comunicare, cu experienta de peste 15 ani in dezvoltarea de tehnologie si comunicare digitala, in pietele din regiunea SEE-CEE, in special in Romania, Moldova, Grecia,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related