Mindshare castiga titlul de Agentia globala de media a anului 2008

Mindshare a fost distinsa cu premiul pentru "Cea mai buna Agentie Globala Media a anului" de catre renumita publicatie a industriei, Advertising Age.

Premiul incununeaza un an important pentru reteaua detinuta de WPP. In 2008, MindShare s-a reinventat si si-a restructurat activitatea, cele 12 centre de business ale agentiei fiind reorganizate in 4 departamente: Client Leadership, Business Planning, Invention - unitatea de gandire creativa si The Exchange - unitatea de buying online si offline.

AdAge a declarat ca restructurarea globala de succes a agentiei a reprezentat motivul cheie in acordarea acestui premiu, fiind de asemenea luate in considerare si cateva proiecte deosebite ale anului 2008 din zona de productie de branded content: versiunea locala a binecunoscutului serial "Betty cea urata", (proiect realizat pentru clientul Unilever in China) sau "In the Motherhood", un serial de comedie difuzat online care a atras peste 5.5 milioane de vizitatori si care a fost recent preluat de catre reteaua de televiziune ABC pentru a fi adaptat pentru televiziune.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MindShare Media

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related