IDEOLOGIQ – rezultate solide și parteneriate consolidate în prima parte a anului 2025

IDEOLOGIQ – rezultate solide și parteneriate consolidate în prima parte a anului 2025

Pentru IDEOLOGIQ, prima jumătate din 2025 a însemnat continuitate în drumul spre o creștere echilibrată și o dezvoltare sustenabilă. Agenția a încheiat semestrul cu o evoluție de 15% față de perioada similară din 2024, în linie cu obiectivele stabilite la începutul anului.

„Creșterea din acest an vine ca o validare a principiilor care ne-au ghidat încă de la început. Nu ne-am abătut de la ceea ce ne-am propus și, mai ales, nu am sacrificat niciodată calitatea în favoarea expansiunii rapide. Echilibrul între livrare impecabilă și adaptare constantă la nevoile clienților este ceea ce ne definește”, a declarat Adrian Apostol, Fondator și Partener IDEOLOGIQ.

Dinamicile pieței s-au menținut constante, fără schimbări majore în comportamentul clienților. Ceea ce definește însă anul 2025 pentru IDEOLOGIQ este consolidarea relațiilor pe termen lung, cele mai multe parteneriate având deja o vechime de peste cinci ani, completată de aportul noilor clienți, selectați strategic în ultimii trei ani.

„Pentru noi, creșterea nu se rezumă la cifre. Mai mult, este despre a rămâne consecvenți în relația cu brandurile care aleg să lucreze cu noi pe termen lung. Parteneriatele construite în jurul încrederii și al rezultatelor concrete sunt cele care fac diferența într-o perioadă atât de volatilă”, a subliniat Adrian Ichim, Fondator și Partener IDEOLOGIQ.

În prima parte a anului, agenția a livrat o serie de proiecte cu impact, dintre care se remarcă platforma digitală PIA.RO – un hub e-commerce care reunește toate brandurile Porsche Inter Auto: Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, Cupra. Platforma este dezvoltată integral pe infrastructura tehnologică a Quadratiq, divizia de e-commerce și data science a IDEOLOGIQ, și reprezintă un exemplu concret de utilizare a tehnologiei proprii în slujba performanței de business.

„Shop-ul IDEOLOGIQ, platforma de e-commerce dezvoltată in-house, a ajuns la un nivel de maturitate care permite integrarea în proiecte complexe, așa cum este cazul Porsche Inter Auto. Credem cu tărie că dezvoltarea internă, susținută de echipe tehnice solide, este elementul diferențiator într-o piață aglomerată”, a completat Adrian Ichim.

De asemenea, divizia de evenimente Kinetiq a derulat cu succes proiecte internaționale în industria farma, aducând împreună participanți din România, Turcia, Germania și Franța, într-un cadru multicultural rafinat. Capacitatea de organizare a unor evenimente de anvergură, cu o componentă strategică și operațională puternică, rămâne un pilon important în livrarea integrată a serviciilor agenției.

„Într-o perioadă în care multe agenții aleg să se specializeze pe nișe concrete, noi am preferat să oferim servicii integrate, acoperind mai multe domenii - cu echipe dedicate, cu metodologie și cu experiență. Kinetiq este un exemplu despre cum poți face evenimente relevante într-o lume în care atenția e tot mai greu de câștigat”, a punctat Adrian Apostol.

Intern, agenția a funcționat pe baza acelorași principii care o ghidează de 17 ani: echilibru, respect față de echipă și promisiuni asumate. Nu au fost schimbări majore de structură, ci mai degrabă o consolidare naturală a competențelor deja existente. Diviziile Quadratiq și Kinetiq au fost cele care au înregistrat cele mai notabile evoluții, prin proiecte care se vor desfășura până la finalul anului.

„Ne bazăm pe oameni, pe ritmul sănătos de creștere și pe decizii luate cu responsabilitate. Am învățat că adaptarea nu înseamnă neapărat să te schimbi radical, ci să îți rafinezi direcția în funcție de ce este relevant pentru clienți și pentru industrie”, a concluzionat Adrian Apostol.

Privind spre a doua jumătate a anului, IDEOLOGIQ își propune să continue livrarea cu același nivel de exigență, să atragă noi talente în zonele-cheie și să exploreze noi direcții de business. Cu un model bazat pe sustenabilitate, oameni implicați și tehnologie proprie, agenția rămâne un partener de încredere pentru brandurile care își doresc mai mult decât o simplă agenție de comunicare.

IDEOLOGIQ este o agenție de marketing digital și comunicare cu experiență de peste 15 ani în dezvoltarea de tehnologie și comunicare digitală, în piețele din regiunea SEE-CEE, în special în: România, Moldova, Grecia, Cipru, Bulgaria, Croația, Slovenia, Serbia, Austria, Ungaria, Cehia și Slovacia.

Agenția IDEOLOGIQ oferă clienților săi acces la soluții digitale end-to-end și la servicii de: consultanță, strategie, creație, branding, dezvoltare de programe de fidelizare (B2B, B2C și EVP), dezvoltare de tehnologie și platforme software (web, mobile, e-commerce, AR, VR), comunicare socială online, optimizări ale performanței online (SEO, UX, CRO, PPC) și implementare de evenimente (online, offline sau hibrid).

Printre clienții agenției se numără: Raiffeisen Bank, Alliance Healthcare, Boehringer-Ingelheim, Novo Nordisk, Green Group, Castrol, Michelin, Porsche Inter Auto, Medsana, Schneider Electric, Signal Iduna, Willo sau Zipper.

Începând din anul 2022, agenția IDEOLOGIQ face parte din grupul La Poste, având ca acționar majoritar compania Mediaposte Hit Mail SA.

Mediaposte Hit Mail SA, companie deținută 100% de către grupul La Poste (Poșta Franceză), este prezentă pe piața românească de 27 de ani, fiind liderul pieței de marketing direct din România. În 2024, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 60 milioane de euro și are peste 500 de angajați, împreună cu cele 7 filiale ale sale din România și cele 2 din Bulgaria.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


IDEOLOGIQ

Ideologiq este o agentie de marketing digital si comunicare, cu experienta de peste 15 ani in dezvoltarea de tehnologie si comunicare digitala, in pietele din regiunea SEE-CEE, in special in Romania, Moldova, Grecia,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related