[Noua frumusete] Anca Morega: Consumatorii stabilesc coordonatele si, cu atat mai mult in 2021, brandurile trebuie sa ajunga acolo unde exista afinitate

[Noua frumusete] Anca Morega: Consumatorii stabilesc coordonatele si, cu atat mai mult in 2021, brandurile trebuie sa ajunga acolo unde exista afinitate

Publicitatea este despre frumusete. Iar frumusetea are cai nelimitate de a fi exprimata. Publicitatea este despre marketizare si cosmetizare si despre criteriile reale (sau artificiale) pe care le stabilim si le perpetuam. Publicitatea are rolul de a face vizibile lucrurile nevazute si de a accentua aspectele pozitive ale unui produs sau ale unui concept. De la premizele acestea am pornit discutia cu Anca Morega, Client Manager – Publicis România.

“Matematica frumusetii si-a pierdut de mult formula unica. Singura constanta a ramas proportia divina, φ = 1,618, prin care inca se incearca sa se explice inexplicabilul. De ce iti place? Pentru ca este frumos, vor spune unii, iar altii vor incerca sa justifice prin rapoarte si proportii. Adevarul este ca frumusetea ramane o atitudine”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related