Articole care fac referire la Go Brand, Go Planet
[Go Brand, Go Planet] Oxana Camerzan: E mai simpatic să fii tolerant și deschis către nou, decât conservator
[Go Brand, Go Planet] Mariana Gălescu: Activismul nu trebuie perceput ca o strategie de vânzări, nici măcar ca una de PR
[Go Brand, Go Planet] Ion Sîrbu: În Republica Moldova, totul a început când brandurile au căpătat „personalitate corectă și creativă”
[Go Brand, Go Planet] Ion Faina: Intrăm pe un trend în care brandurile se pot diferenția, avantajos, prin activism civic
[Go Brand, Go Planet] Georgiana Cujba (Webstyler): Nu traim vieti paralele. Brandurile fac parte din viata noastra. La bine si la greu :)
[Go Brand, Go Planet] Stefan Chiritescu (Cohn & Jansen JWT): Binele social nu e jobul brandurilor, jobul lor e sa joace corect in setul de reguli care defineste binele social
[Go Brand, Go Planet] Adriana Liute (Storience): Multe branduri din Romania au demonstrat spirit civic fara sa-si fi propus asta cand si-au facut planul de marketing pentru 2017


![[Go Brand, Go Planet] Serghei Bajan: Activismul de marcă nu este un substitut pentru beneficii](https://media.iqads.ro/2020/07/110301346-276890940428658-3783517576641048910-n-cover-410.jpg)
![[Go Brand, Go Planet] Gherasimciuc Eugeniu: Cel mai dificil în anul 2020 este să rămâi neutru](https://media.iqads.ro/2020/07/109968684-286385909478291-5725609865058298121-n-cover-410.jpg)
![[Go Brand, Go Planet] Ioana Teodorescu (Friends\TBWA): Lipsa controversei si a implicarii in subiectele zilei atrage si lipsa atentiei](https://media.iqads.ro/2017/02/ioana-te-cover-410.jpg)
![[Go Brand, Go Planet] Alina Buzatu (Rusu+Bortun): Noul activism de brand incepe cu o enervare legata de una din marile probleme sociale. Dar e nevoie sa te enerveze tare](https://media.iqads.ro/2017/02/alina-cover-410.jpg)









