[Go Brand, Go Planet] Ioana Teodorescu (Friends\TBWA): Lipsa controversei si a implicarii in subiectele zilei atrage si lipsa atentiei

[Go Brand, Go Planet] Ioana Teodorescu (Friends\TBWA): Lipsa controversei si a implicarii in subiectele zilei atrage si lipsa atentiei

Noii consumatori sunt atat de indiferenti la giumbuslucurile comunicarii, incat, pentru a intra in raza lor vizuala, trebuie sa vorbesti despre lucrurile care ii intereseaza, spune Ioana Teodorescu, Business Development Director FRIENDS \ TBWA \ Bucharest.

Si, da, chiar daca inainte brandurile nu voiau sa fie asociatea cu subiecte controversate de nici un fel, acum e nevoie sa ia astfel de pozitie. Nu e o schimbare, crede Ioana, ci evolutie.

Intrebam creativi si strategi: e activismul noul sex? Cum se manifesta acest trend in Romania? Care sunt diferentele fata de ce se intampla in afara? Unde sunt temerile?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related