[Go Brand, Go Planet] Alina Buzatu (Rusu+Bortun): Noul activism de brand incepe cu o enervare legata de una din marile probleme sociale. Dar e nevoie sa te enerveze tare

[Go Brand, Go Planet] Alina Buzatu (Rusu+Bortun): Noul activism de brand incepe cu o enervare legata de una din marile probleme sociale. Dar e nevoie sa te enerveze tare

Dupa zeci de ani in care a exersat variante infinite pe tema "cumpara, cumpara, cumpara", publicitatea mangaie, de vreo doi ani, un motto diferit. Dincolo de CSR, brandurile primesc, in ultimul timp, aura activismului, prin campanii care au inlocuit "cumpara" cu "implica-te". Sau "recicleaza". Sau, si mai radical, "nu mai cumpara, nu mai pierde timpul, fii alaturi de cei dragi, dedica-te a ceea ce conteaza cu adevarat".

Pe acest taram al activismului, combinat cu grade diferite de autenticitate, brandurile il reinventeaza pe Captain Planet. Adweek scrie despre 5 tipuri de activism de care ar trebui sa se pregateasca orice brand, The Guardian vorbeste de noul sex, in fine, tema a inceput sa fie dezbatuta atat in mediile de specialitate, cat si de presa generalista.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Rusu+Bortun

Rusu+Bortun este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Bortun este printre cele mai creative agentii din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integreaza servicii... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related