Romanian PR Award la cea de-a 20-a aniversare

Romanian PR Award la cea de-a 20-a aniversare

Se împlinesc în această toamnă 20 ani de la prima ediție a competiției Romanian PR Award, un proiect „încăpățânat” și curajos care a reușit să adune sub aceeași umbrelă nume marcante ale breslei comunicatorilor, concurenți valoroși, parteneri entuziaști și sute de colegi care au urmărit îndeaproape evoluția industriei de relații publice.

De Romanian PR Award mă leagă 20 ani din propria-mi viață. Un spațiu și un timp în care m-am maturizat profesional și care mi-a prilejuit bucuria de a fi cunoscut - în exercițiul construcției proiectului - personalități remarcabile și mulți oa­meni frumoși. Un tărâm privilegiat de unde am urmărit îndeaproape zbaterile și dezbaterile unei industrii, am văzut cum apar talente dintre cele mai diverse și am putut urmări cum industria își menține relevanța, în pofida vremurilor. 

Dacă ar fi să rezum călătoria noastră de până acum într-o ‚mână’ de cuvinte și idei, acestea ar fi: concentrare asupra țintei, încredere, răbdare, tenacitate, cuplare la polul plus, din economia succesului face parte și eșecul, succesul are nevoie de corolarul bucuriei și ...de zbor”, a declarat Dana Oancea, Președintele Forum for International Communications.

Înscrierile se pot face până la data de 5 octombrie 2022. Sunt eligibile proiectele care s-au desfășurat în ultimii doi ani. Gala de premiere va avea loc în data de 24 noiembrie, la JW Marriott.  

Jurizarea competiției reunește competențe din 15 țări și este asigurată de directori de comunicare ai companiilor Telekom Romania Mobile, Raiffeisen Bank, Coca Cola HBC, Banca Transilvania, Ursus Breweries, IKEA, Honeywell, JTI, Sphera Franchise Group, Mondelez, Penny, MedLife, L’Oréal, Samsung, Sanofi, Unicredit, Enel, Dacia, Globalworth, DiDi, Zentiva, BCR, Ericsson, Mastercard, Thales, reprezentanți ai rețelelor globale – Ketchum, Ogilvy, GOLIN, Spoon, FleishmanHillard Fishburn, Brunswick, Heritage House, Wings, executivi ai agențiilor locale de PR - MSL The Practice, GRF+, Rogalski Damaschin PR, McCann PR, GMP PR, DC Communication, SmartPoint, GOLIN, Oxygen PR, 2activePR, Ogilvy, Dăescu Borțun Olteanu, Jam Session, OMA Vision, Axios, Conan PR, Minio, Image PR, The Public Advisors, Free Communication, Chapter 4, Pastel, PR & More, The House PR Agency, Tudor Communication, Confident Communications, BMagency, WefflerMark, Line, Crafters, Porter Novelli, Zaga Brand, Media Pozitiv, precum și consultanți independenți, reprezentanți ai mediului academic, reprezentanți ai organizațiilor profesionale Arthur W. Page Society, CIPR, PROI Worldwide, AMEC, ARRP și Legeion.

Premiul special „PR Innovator of the Year” este acordat de Telekom Romania Mobile și oferă vizibilitate proiectelor care prin inovația pusă în joc și excelența execuției trec dincolo de granițele comunicării obișnuite, de limitele actuale de practică și acceptare.

Raiffeisen Bank continuă acordarea disticției „Best of PR Measurement & Evaluation”, prin care recunoaște excelența practicilor de evaluare în PR.

Romanian PR Award este susținut de Telekom Romania Mobile, partener principal, de partenerii - Raiffeisen Bank, Ursus Breweries, Coca Cola HBC, MedLife, Penny, Banca Transilvania, KFC, Dacia și Samsung Electronics și de partenerii media – Revista Cariere, PR Romania, IAA, IQADS, Adhugger, CSR Romania și Zelist.

Aflată la cea de-a 20-a ediție, Romanian PR Award este cea mai importantă competiție națională de recunoaștere a excelenței în domeniul Relațiilor Publice. Un proiect ‚încăpățânat’ și de cursă lungă care a reușit să adune sub aceeași umbrelă parteneri prestigioși, nume marcante ale breslei, concurenți valoroși și zeci de tineri aspiranți la o carieră în PR. Importanța competiției a crescut odată cu dezvoltarea industriei locale de PR, iar relevanța ei se măsoară în multitudinea de concurenți aflați an de an la start, în performanțele finaliștilor și în profesionalismul celor care îi arbitrează.

Forum for International Communications este o organizație non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesioniști standarde etice și de performanță ale profesiei de relații publice. Fundația organizează din 2003 Romanian PR Award, impus drept cel mai important eveniment de recunoaștere a excelenței în domeniul comunicării de afaceri din România. În aprilie 2009, fundația a lansat portalul PR Romania, una dintre cele mai relevante publicații online de PR din Europa, conform Communications Director. În martie 2006, Forum a inițiat programul CSR Romania cu scopul de a promova bunele practici în domeniul responsabilității sociale corporatiste, program afiliat la rețeaua europeană CSR Europe. Alături de parteneri din sectorul privat și public, Forum implementează din 2017 Carta Diversității din România. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TUDOR Communications

TUDOR Communications este o agentie internationala de servicii integrate de PR si Marketing, fondata in 2012, aflata in plina expansiune atat pe piata din Romania, cat si la nivel international. Portofoliu de... vezi detalii »

WefflerMark

Make your brand voice inspiring. Începând din 2016, când spui WefflerMark, te gândești doar la WefflerMark. Adică la noi: agenția de publicitate care își dorește să transforme ideile... vezi detalii »

Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

Chapter 4

Construim incredere. Croim strategii de comunicare dupa chipul si asemanarea clientilor nostri si le implementam cu succes pentru ca facem echipa buna cu ei. Suntem pasionati si optimisti, ne place sa facem totul ca... vezi detalii »

Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Minio Studio

Gandim strategic si executam creativ. Asta facem noi la Minio Studio. Suntem o agentie lansata in 2016 si care, dupa doar 3 ani, a ajuns sa ocupe locul 28 in Forbes Ad Agencies List. Oferim mai mult decat campanii... vezi detalii »

Zaga Brand

Fondata in 2005, agentia de comunicare creativa Zaga Brand si-a propus si a reusit sa creeze un mediu de lucru productiv in care imposibilul este doar o provocare. Intr-o atmosfera “crazy about our work”,... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 14 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related