Centrele Comerciale Auchan și Aushopping au dat startul Sărbătorilor în octombrie, printr-o campanie de marketing experiențial și performant marca Perceptum

Centrele Comerciale Auchan și Aushopping au dat startul Sărbătorilor în octombrie, printr-o campanie de marketing experiențial și performant marca Perceptum

Ceetrus Romania, dezvoltatorul imobiliar mixt care gestionează în țară o rețetea de 23 de centre comerciale și proiecte de regenerare urbană, și-a dorit să marcheze sărbătorile de iarnă printr-o campanie de marketing care să ofere românilor motive de bucurie și optimism, după un an plin de încercări pentru toți.

Agenția Perceptum a propus conceptul câștigător, “Câștigă de 3X daruri de sărbători, din toamnă până-n iarnă”, care promite tuturor de trei ori mai multă bucurie, mai mult optimism și mai mult șanse de câștig, cu fiecare înscriere în campanie.

Astfel, între 15 octombrie-16 decembrie 2020, 19 Centre Comerciale Auchan și Aushopping administrate de Ceetrus România au devenit destinații de sărbătoare, cu sute de daruri din toamnă până-n iarnă.

 

"Anul 2020 e un an altfel, în care romanii se gândesc la sărbători altfel. Mulți au amânat călătoriile, au anulat vacanțele peste mări și țări și se gândesc la un Crăciun în confortul și siguranța casei lor. De aceea, am simțit că este momentul să aducem românilor mai multă bucurie, în linie cu poziționarea noastră de brand “Bucurie în Galerie” .Agenția Perceptum a propus un concept creativ altfel, așa cum ne doream: sărbătorile au devenit surprinzătoare, de trei ori mai darnice și le-au oferit clienților noștri motive de bucurie cu trei luni mai devreme. În plus, alături de Perceptum, care a susținut acest concept cu un plan de marketing performant, am reușit să fim alături de clienți și comercianți într-o manieră adaptată noului mod de viață.", a declarat Isabella Santeiu (Marketing Manager - Ceetrus România).

 

Agenția Perceptum a dezvoltat pentru Ceetrus România întreaga campanie de marketing integrat, de la concept, identitate vizuală, implementare in-store, realizarea decorurilor, butaforiilor și a branding-ului in-store, până la promovarea online multi-channel prin campania de Programmatic Marketing, Waze Ads, pagina web dedicată, gestionarea participanților, câștigătorilor și premiilor campaniei.

"Am adus în acest nou proiect creativitatea echipei Perceptum și experiența noastră în implementarea campaniilor de marketing experiențial și Performance Marketing. Pentru ca mesajul campaniei să ajungă în siguranță la cât mai mulți clienți, am instalat în locații brazi interactivi, dotați cu senzor de mișcare și mesaj sonor. Online am împodobit o pagină dedicată campaniei, iar în magazine am adus ornamente cu frunza-fulg, simbolul sărbătorilor-surpriză, conceput de echipa noastră.

Strategia de concurs a fost astfel gândită pentru a genera maximum de angajament din partea clienților: astfel, fiecare participant la campanie primește nu una, ci trei șanse de câștig. O șansă în fiecare oră, prin voucherul-cadou de 50 lei, încă o șansă în fiecare săptămână, prin posibilitatea de a câștiga și televizorul smart oferit de Flanco, iar la finalul campaniei a treia șansă, când intră și în tragerea la sorți pentru marele premiu, un voucher de 30.000 lei oferit de Casa Rusu pentru amenajarea casei.

Echipa Perceptum a făcut echipă cu Ceetrus România pentru bucurii mari și mici în prag de Crăciun și pregătim altele noi.", a declarant Carmen Iordan (Business Development Manager, Perceptum Agency).

 

În cifre, implementarea in-store a campaniei “Câștigă de 3X daruri de sărbători, din toamnă până-n iarnă”, sună astfel: peste 2000 window stickers, peste 1000 floor stickers, și 200 afișe amplasate pe aleile principale și în magazinele partenere, 10.000 înscrieri online și 15 promoteri în costumații personalizate, care au înscris la rândul lor, în centrele comerciale din toată țara, peste 5000 de participanți.

Online, Campania de Performance Marketing își bifează, de asemenea obiectivele setate, cu peste 1M afișări în Facebook, peste 8M pe Google și 1,2M prin Waze Ads.

"Ne-am propus ca prin expunerea oamenilor la mesajul cheie al campaniei să dăm cumpărăturilor din centrele comerciale o valoare adăugată de care să se bucure online. Am mizat pe comunicarea integrată pe canalele identificate ca fiind relevante pentru publicul țintă (Facebook, Instagram, Waze, publicații targetate prin Google Ads Display) și o frecvență ridicată a afișării pentru ca promoția (limitată, de altfel, ca perioadă) să rămână în mintea oamenilor și să-i determine să participe la tombola campaniei.", a spus Horațiu Voicu (Performance Marketing Manager, Perceptum).

 

Echipa de proiect:

Ceetrus România: Raluca Brebeanu-Motoca – Head of Marketing, Isabella Santeiu – Marketing Manager, Tudor Chira – Marketing Manager & CSR Linker , Bianca Ioan - Marketing Manager, Zsolt Kendi – Graphic Designer

Perceptum România: Carmen Iordan - Project Manager, Ruxandra Miulescu & Andreea Duță – Account Management, Luana Mureșan – Strategy & Concept, Viorel Gheorghiu – Art Director, Madalina Drumea – Account Executive

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related