Doina vorbeste cu publicul tanar printr-o asociere cu KREM

Doina vorbeste cu publicul tanar printr-o asociere cu KREM

Odata cu adaugarea produsului Doina Crema Nutritiva Vitaminizanta in portofoliu, Farmec lanseaza campania "Doina - o vedeta la tine in poseta", creata in house, care il are in centru pe KREM.

Prin Asocierea cu Razvan Alexe (KREM), brandul vrea sa i se adreseze, in special, publicului tanar. "Prin felul de a fi al lui KREM si prin versurile create de acesta, am vrut sa transmitem explicit mesajul ca Doina este un produs care este folosit de bunici si mame, dar poate fi utilizat cu aceslasi succes si de generatia tanara", au spus reprezentantii agentiei pentru IQads.

KREM a creat o piesa insotita si de un video, special pentru aceasta campanie. Video-ul va fi difuzat in pe toate conturile de socializare ale companiei (Facebook, Twitter, YouTube) si va fi completat de POSM-uri si actiuni specifice de PR.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related