
Articole care fac referire la Ipsos Research
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Ipsos Research


Arctic lansează Fundația Arctic pentru a consolida educația pentru sustenabilitate în rândul românilor

Studiu Glovo România: 4 din 10 IMM-uri din HoReCa și retail afirmă că nu sunt pregătite în fața unor crize globale

Retrospectiva anului 2022: Realizări, provocări și idei aduse la viață de echipa de Digital Marketing a Zitec

Glovo lansează programul Glovo Local - o inițiativă ce sprijină IMM-urile din industria de retail și restaurantele

Stand Up: L’Oréal Paris susține lupta împotriva hărțuirii stradale. 80% dintre femei au experimentat o formă de hărțuire în spațiile publice

Miercuri, 12 octombrie 2022 are loc, la Hotel Sheraton, a 8-a ediție „BEST OF ESOMAR (BOE) ROMANIA 2022”, conferința locală a industriei de cercetare de piață

Progresiv dă start înscrierilor la Progresiv Awards 2022, cea mai mare competiție locală dedicată proiectelor din retail & FMCG

Pericolele percepției. De ce ne înșelăm în aproape toate privințele - Bobby Duffy | Editura Publica, 2019

Cum cresc brandurile: ceea ce specialistii in marketing nu stiu - Byron Sharp | Editura ACT si Politon, 2019

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci de pe piața locală, a fost validată ca brand cu statut de Superbrand
![[Veterani in PR] Cătălina Rousseau: Nu exista încă email-ul, imaginați-vă deci comunicarea cu diverse instituții din țară, doar prin fax și telefoane fixe](https://media.iqads.ro/2021/07/catalina-bdr-2019-cover-410.jpg)
[Veterani in PR] Cătălina Rousseau: Nu exista încă email-ul, imaginați-vă deci comunicarea cu diverse instituții din țară, doar prin fax și telefoane fixe

Premieră în Europa Centrală și de Est: Platformele online și aplicațiile grupului DIGI adoptă formatul Dynamic Ad Insertion (DAI)
![[Marcom 2021] Al Kamara: România nu are aceeași capacitate de creștere economică ca țările vestice. Criza abia începe](https://media.iqads.ro/2021/02/dsc-1702-cover-410.jpg)
[Marcom 2021] Al Kamara: România nu are aceeași capacitate de creștere economică ca țările vestice. Criza abia începe

Georgiana Vlahbei și Alina Tofan: Am gândit versiunea noastră eco de Capră în speranța unei reînnoiri a obiceiurilor de consum

retailArena revine cu cea de-a opta ediție, într-un format hybrid: RetailAboveCorona - Retailing in times of crisis, pe 27 și 28 octombrie
![[Research Update] Alina Stepan: Mulți români au apăsat pentru prima dată pe butonul ‘buy’ - pe site, pe telefon sau în aplicații](https://media.iqads.ro/2020/08/alina-stepan-ipsos-cover-410.jpg)
[Research Update] Alina Stepan: Mulți români au apăsat pentru prima dată pe butonul ‘buy’ - pe site, pe telefon sau în aplicații

L’Oréal România, prin brandul La Roche-Posay, lansează o platformă digitală de educare privind riscurile expunerii la soare și importanța folosirii produselor de protecție solară

Achim Rietze (Google ZOO EMEA): Dezvoltarea Machine Learning-ului ne va conduce spre o versiune hiper-personalizata a marketingului

Achim Rietze (Google ZOO EMEA): With the rise of machine learning, we will move to a hyper-personalized version of marketing

IKEA România, Carta Diversității din România și Ambasada Suediei în România au lansat astăzi un Apel la Acțiune la nivel de CEO pentru Egalitatea de Gen
![[Omul și brandul] Ștefan Ilin & Brîndușa Panc (L’Oréal România): Începând cu 2018, direcția globală a brandului are ca obiectiv apropierea de oameni, nu neapărat de consumatori](https://media.iqads.ro/2019/02/collageloreal-cover-410.jpg)