[AdStory] John Pallant (Saatchi & Saatchi): E nevoie de multe idei ca sa ajungi de la ceva bun la ceva extraordinar

[AdStory] John Pallant (Saatchi & Saatchi): E nevoie de multe idei ca sa ajungi de la ceva bun la ceva extraordinar

Un englez intra intr-un bar din Nigeria. Nu e o gluma, e o poveste reala. Numele englezului este John Pallant, e Regional Creative Director pe EMEA la Saatchi & Saatchi, si periplul sau prin barurile nigeriene are un scop nobil: face research pentru o viitoare campanie. Cu o experienta de peste 20 de ani in publicitate, John nu a obosit. Ba din contra, cum ne-a spus in timpul cele mai recente vizite in Romania, crede ca vremurile pe care le traim sunt extraordinare pentru industrie. Cum a ajuns aici, ce a aflat in Nigeria, cand si de ce a intrat in publicitate, dar si care sunt campaniile lui preferata, aflati in continuare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Festivaluri

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Cass Udo
acum 10 ani
Dear Mister Pallant, sir.

Cu tot respectul, cel mai bun sfat de la primul meu director de creatie (undeva prin '97ca prin '95 nu exista inca functia "batuta-n cuie"), un american, 60 ani (trimis la noi ca sa iasa omul la pensie intr-un mod decent) a fost exact invers: -Talentul e mai important pt. un creativ decat munca grea. Munca grea e pt. tractoare, talentul e marfa rara si nu-l gasesti la vanzare pe piata (product for sale, hurry up, buy now). Tractorul n-are idei. Pe cine sa cred asadar, avand in vedere ca psihologie cunoastem si noi si altii?!

So, please no offense, românii au o vorba: Socoteala de la Londra nu se potriveste cu cea din Ferentari. V-as sterge identitatea azi, si v-as trimite sa cautati job in publicitate. Aici, cu toata experienta pe care ati binevoit sa ne-o impartasiti. Nu va spun rezultatul, ar fi incorect.

In rest aveti o poveste destul de... comuna, "aventurile" noastre pt. castigarea unui client sunt mult mai tari. Personal m-am imbracat in boschetar udat cu alcool, si am dat buzna in biroul unui client, chiar inaintea unui pitch la sisteme de paza si protectie (prin anii 2000), sa inteleaga omul ce aveam de comunicat. Ca doar asta se face, nu? Lucrati in comunicare, discutati... si povestiti.

Ok, for the right price, I can take your story and turn into a very nice Disney style animation movie.

Have a nice day sir, and a great weekend.

(Please do not be offended sir; I’m just a communicator like you, like others, but without a big company background in my back. Sad, life is not fair, isn’t?)



Branded


Related