Articole care fac referire la Leonardo da Vinci
Începe Animest.19. 10 zile de aventură urbană cu peste 90 de proiecții și nenumărate surprize animate
Retrospectiva Jonathan Hodgson, lumi post-apocaliptice și filme premiate în competițiile marilor festivaluri la Animest.19
Dorian Ilie: Creativitatea este mintea umană aflată în fața unei nevoi căreia trebuie să-i găsească soluții ingenioase, neașteptate, și ideal memorabile, în cazul publicității
[Obsesii part-time] Linda Willy: Absolut totul are o sursă, o rădăcină, o istorie evolutivă din care se revendică tot ce omenirea a realizat până azi
Programul Animest.19 include o serie de animații accesibilizate pentru persoanele cu deficiențe de auz
20 de proiecte câștigătoare ale granturilor totale de 1 milion de euro în cadrul Raiffeisen Comunități, acceleratorul de ONG-uri în sustenabilitate
Copiii explică istoria. ”Educația nu trebuie să fie doar un proces pasiv, ci un mediu activ în care elevii să poată să-și dezvolte abilitățile și să-și exploreze pasiunile”
Ioana Badea: Cred că arta a fost este și va fi cea mai profundă expresie a creativității umane, cred că opera de artă schimbă spațiul din jur, arată o direcție, este o interpretare a lumii
[#SeFaceLaStup] Oana Birsescu: Felul în care am ales să comunic acest brand a făcut diferența. Nu am mers după rețeta clasică și am lăsat vulnerabilitățile mele să se vadă în fiecare moment
Dorian Ilie: Companiile și brandurile au înțeles că oamenii se schimbă, că vremurile se schimbă, că efectiv nu contează cât de minunat e un produs sau serviciu, dacă valorile nu sunt unde trebuie
Managementul evenimentelor personale, organizaționale, internaționale - Dumitru Oprea, Gabriela Meșniță, Marius Alexa | Editura Polirom, 2016
[2020. Ghid de supravietuire] Irina Roncea: Un fenomen interesant pe care l-am observat esta ca am devenit mai intelegatori cu vulnerabilitatile noastre
Operele celor mai mari pictori ai lumii pot fi văzute la Grand Cinema & More în cadrul seriei de documentare “Colecția de artă”
[Pe culmile lui 2017] Iosif Oprescu: ”Îmi plac brandurile responsabile care se implică în viața comunității. Anul acesta au fost momente în care brandurile au fost solidare cu poporul consumator”
[Scapa cine poate] Adrian Bacanu (Quest Mission): Piata este pe un trend ascendent, cu un accent mai mare pe jocuri fluide si misiuni unice

























