Dorian Ilie: Companiile și brandurile au înțeles că oamenii se schimbă, că vremurile se schimbă, că efectiv nu contează cât de minunat e un produs sau serviciu, dacă valorile nu sunt unde trebuie

Dorian Ilie: Companiile și brandurile au înțeles că oamenii se schimbă, că vremurile se schimbă, că efectiv nu contează cât de minunat e un produs sau serviciu, dacă valorile nu sunt unde trebuie

Cu 15 ani de experiență în comunicare și după opt ani la Rogalski Damaschin, unde a fost Communication Director, Dorian Ilie s-a hotărât să meargă pe cont propriu. Avea nevoie de o schimbare: să își asume riscuri și să nu mai trăiască călduț. Așa că și-a fondat propria agenție, Forever Summer, o agenție de comunicare integrată, care oferă servicii de comunicare din toate zonele (PR, creație, digital, media). Forever Summer, pentru că Dorian își propune o filosofie de muncă în care să facă proiecte după care să sărbătorească cu un prosecco, nu să numere zilele până scapă de ele. 

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related