"Terapie de brand" cu shockvertising

"Publicitatea e un gaz toxic. Trebuie sa va umple ochii de lacrimi si sa va dezechilibreze sistemul nervos", spunea George Lois, legendarul art director american, in urma cu cateva decenii. Totusi, cat de toxic poate fi acest "gaz" pentru a nu-i ucide pe consumatori?.

Exista cateva lucruri pe care nu vrei sa le vezi in fiecare zi, iar atunci cand totusi le privesti in fata se intampla din cauza constiintei. Oricum, nu te astepti sa le vezi intr-o reclama comerciala. Acestea ar putea fi razboiul, boala, crima, ranile si sangele, handicapurile, cruzimea, oroarea, moartea, incestul si alte faradelegi sexuale, copii si animale in postura de victime.
Insa cuvantul "shockvertising" este considerat sinonim cu un mare brand - Benetton. Acesta a mizat ani la rand pe tehnicile socante pentru a se promova si a reusit. Insa pana la un moment dat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Sectiune



Related