Creativitatea la ea acasa, la propriu, intr-o serie de provocari lansate de Bioderma alaturi de V8 Interactive

Creativitatea la ea acasa, la propriu, intr-o serie de provocari lansate de Bioderma alaturi de V8 Interactive

Intr-o perioada in care studiourile de make-up au fost inchise, stilul si creativitatea au fost mai prezente ca niciodata, doar ca in digital, pe Instagram si Facebook, prin postari care mai de care mai interesante, toate aflate in cautarea like-fame-ului.

Pentru a capitaliza pe acest trend in continua crestere V8 Interactive a dezvoltat pentru apa micelara Bioderma Sensibio H2O, cu ocazia aniversarii de 25 de ani, o activare a povestilor care asteapta un make-up perfect.

Astfel ca, cei mai talentati make-up artisti, dar si cei in cautarea celebritatii, isi demonstreaza abilitatile si creativitatea de acasa, pentru un premiu pe masura machiajelor: un MasterClass de matematica culorilor.

"Make-up artistii au nevoie de provocari pentru a evolua. Cea mai mare provocare a fost perioada din starea de urgenta, cand au avut la dispozitie doar propria fizionomie pentru a se exprima creativ si pentru a se antrena. Cred ca in situatii de acest gen, cei care fac aceasta meserie cu o adevarata pasiune, si nu doar pentru motive financiare, au ocazia sa se afirme online. Da, e adevarat ca nu e usor sa faci si un iob de fotograf si unul de model si de hairstylist pentru a obtine o fotografie cat mai reusita. Dar cred ca adaptarea in 2020 reprezinta si extinderea skill-urilor in domenii adiacente celui principal, cu totii am simtit ca trebuie sa facem asta, indiferent de domeniul de activitate." - Diana Ionescu (make-up artist, trainer&founder Dimakeupstudio).

 

Mecanismul concursului (care inca se afla in desfasurare) este unul captivant si pentru artisti, dar si pentru fanii paginii de Instagram Bioderma, pentru ca in fiecare luna este publicata o alta tema sau o alta poveste, iar imaginatia si trusele de make-up intra in actiune.

Campania se afla deja la “episodul” 2 din 5, iar numarul participantilor creste cu fiecare challenge lansat. Un alt semn ca, chiar daca mai exista limitari in viata sociala, campania potrivita la momentul oportun inca mai poate starni creativitatea si dorinta de afirmare, chiar si in randul unui target aparent aflat pe “pauza”.

"Sensibio H2O este un produs emblematic Bioderma si nelipsit din trusele make-up artistilor. Cu ocazia aniversarii a 25 ani am lansat campania „Alegerile tale merita respect”, o campanie despre femei, despre alegerile lor asumate si despre libertate. Se potriveste perfect cu stilul de viata al make-up artistilor si ne-am dorit sa ii provocam intr-un concurs online, in care creativitatea si maiestria sa fie premiate pe masura talentului. Participantii sunt jurizati de make-up artisti consacrati din Romania si din strainatate, iar premiile sunt foarte atractive: Un MasterClass in matematica culorilor sustinut special pentru castigatorii concursului nostru de catre trainerul international Ludmila Tarakanova, dar si multe produse Bioderma." - Adina Manaila (Communication manager Bioderma).

 

Campania dedicata make-up artistilor a fost dezvoltata de V8 Interactive, un business 100% romanesc nascut din dorinta de a da o alternativa cat mai creativa si croita pe nevoile clientilor ca Bioderma cu o istorie de inovatii in industria de beauty, apa micelara Sensibio H2O fiind un astfel de exemplu. Gasiti campania pe Instagram cautand hastag-urile de inscriere ale artistilor #yourskindeservesrespect #sensibioh2o #sensibiochallenge1 #sensibiochallenge2

 

Echipele participante:

Echipa Bioderma

Echipa V8:
Andrei Dragu – New Business Director
Corina Angearu – Client Service Director
Ruxandra Popescu – Account Director
Alexandra Coanca – Account Manager
Stefania Bugan – Strategy Director
Cosmin Baba – Creative Director
Alexandru Buta – Art Director
George Ilitoi - Copywriter

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related