Campania „Luminițe pentru viață”, semnată de Oxygen, a strâns 30.000 de teste de sarcină pentru femeile din mediile defavorizate

Campania „Luminițe pentru viață”, semnată de Oxygen, a strâns 30.000 de teste de sarcină pentru femeile din mediile defavorizate

Campania „Luminițe pentru viață” este o inițiativă a brandului Trussa, în parteneriat cu Fundația Sensiblu, și semnată de agenția independentă de comunicare Oxygen, care a pornit de la o statistică alarmantă. România este pe primul loc în U.E la mortalitatea infantilă*, cauzele principale fiind afecțiunile perinatale din timpul sarcinii sau imediat după naștere. Aceste afecțiuni pot fi prevenite prin controale medicale regulate, iar primul pas este conștientizarea sarcinii. “Luminițe pentru viață” a creat un sistem de donare a testelor de sarcină către femeile din medii defavorizate, plecând de la ideea că o sarcină descoperită în timp util înseamnă o șansă în plus la viață a bebelușului.

Pentru fiecare test de sarcină Trussa cumpărat din farmaciile Sensiblu în lunile martie și aprilie, Fundația Sensiblu și Trussa donează câte un test de sarcină către femei din medii defavorizate din România. Cele 30.000 de teste de sarcină adunate urmează să fie distribuite în comunități cu un nivel ridicat de sărăcie. În aceste comunități, Fundația Sensiblu va oferi informații privind sarcina și importanța intrării în evidența sistemului medical pentru sănătatea mamei și a bebelușului.

Campania de comunicare, demarată de Oxygen, a fost lansată printr-un video de impact distribuit în mediul online și prin platforma digitală de informare - luminitepentruviata.ro. Conceptul a avut, de asemenea, declinări în social media, PR și ATL. Astfel, campania a fost susținută printr-un spot radio și comunicare în mediul online, prin influenceri, care au îndemnat femeile din România să se alăture cauzei, cu scopul de a ajuta bebelușii din mediile defavorizate să traiască prima lor aniversare.

“Ne bucurăm că am contribuit la dezvoltarea unei campanii de responsabilitate socială alături de Fundația Sensiblu.  Luminițe pentru viață este doar un pas în efortul de educare a publicului în privința mortalității infantile și a măsurilor de prevenție care pot fi luate în această direcție”, a declarat Andreea Filip (New Business Director, Oxygen).

În prezent, Oxygen asigură servicii de relații publice, comunicare corporate, brand PR, servicii de social media, ATL, BTL și digital pentru mai multe branduri din portofoliul Sensiblu, cum ar fi Batiste, SPLAT, -417, Trussa, Oxyance, etc.

 

Echipa de proiect:

Echipa Oxygen:
Maria Ionescu (Senior Copywriter), Adriana Necula (Creative Director), Sinziana Focșa (Communications Strategist), Larisa Anghel (Account Manager), Alina Savu (Account Coordinator) Andreea Filip (New Bussines Director)

Echipa Sensiblu:
Letiția Ioana (Brand Manager Sensiblu), Cristina Horia (Director Executiv Fundația Sensiblu)

Regizor: Andrei Mindru
DOP: Alexandru Dorobanțu
Producător: Iliana Dumitrache & Stay Sharp Film

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Related